toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Nå er artistens fulle navn beskrevet direkte via postede bilder. (ikke nødv. rekkefølge) Endret 6. november 2009 av toth Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ser ut til at du må ty til fler hint eller hint som man kan søke litt i google på Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Ok, da hinter vi direkte til artistens største hit(forøvrig: noen ganger lønner det seg å søke i spotify fremfor google, har jeg funnet ut ). Hintet er som følger: </3 Endret 6. november 2009 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Se der ja! Første post: Jamaica/reggae og "Penn". Andre post: "Dawn" Tredje post: "You Don't Love Me (No, No, No) ..mest fornøyd med det tredje hintet faktisk Endret 6. november 2009 av toth Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Neste: Veldig bokstavelig oppgave. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 det er sikkert helt feil sted og sånn! men jeg må prøve meg er det: Nile? (lukter litt egypt i bildene seh:P) Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lake People? Lake Sheik?(tviler på det er et band, men hadde vært tøft navn) Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Araberen fra Bahrain(!) bærer en Keffiyeh, henholdsvis en Guhtra (tøystykket) og en Agal (båndet). Google roxx, men ser ikke helt bandet her siden dette skal være så bokstavelig... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du tenker i riktig retning, transmedia. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Enda ett hint i form av bilde eller tekst? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du tenker i riktig retning, transmedia.Mtp at vi lever i en 3D-boble, og jeg vel oppga 5 forskjellige tolkninger av arabern + avledninger av disse ala Headgear og en bøtte med religioner, føler jeg vel ikke helt at jeg har blitt vist i hvilken retning jeg tenker gitt... Men har en go'følels ang. Madina Lake... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ingen rikitge. Er noe med hodeplagget. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tror nok det trengs hint her, altså! Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Først og fremst trenger vi ihvertfall han som har svaret... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) kan jeg komme med 1?? gjett i vei Endret 9. november 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå