transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hahahah... du er 19 ja! Langskudd rett i krøsset... Og jeg har definitivt sluttet å skrike til denne om jeg noen gang begynte, om jeg ikke får fatt i anlegget forlates bygget for min del også. gyllene tider - sommarTIDer Der ja! Grovetussen; din tur. Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir 20 neste onsdag, da Skal du ha meg til å synge med på vors, må du tilbake til 60/70/80-tallet og diske opp med noe Maiden, Zeppelin eller Sabbath Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) * Stææ-æærveeeyyy tuu Heeee-eveeen...* jo, jeg merker hvordan feststemningen slår inn. Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Håper grovetussen er våken tidlig nok til å starte ny! må ha noe å bryne hjærnen min på morgen :O Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ettersom Grovetussen ikke engang har logget på enda i dag, så starter jeg en. Har egentlig ingen god idè hvor jeg skal starte, så starter med en enkel en ^^ Oppgave: Bandet startet i 1997 og hadde 4 medlemmer. Bandet har for øvrig gitt ut 2 album. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De vil si ca. 20k band? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) De er norske ^^ Det vil gjøre det en hel del lettere. Egentlig aaaaltfor lett Endret 5. november 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Uhm.. Det skal være bilde-rebuser i denne tråden, ikke tekst.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Korrekt, sett sammen en ny en, hvis ikke tar jeg en skrutrekker og kjører den inn i fingeren din når du ikke ser mot plassen min Og forresten. Det ble altfor lett x( Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg har en oppgave vis ingen kommer på noen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg vet bare om ét norsk band som hadde 4 medlemmer, ble stiftet i 1997 og har noe med "Arrows" å gjøre, så da måtte det cære Stonegard Denne blir nok en hard nøtt å knekke for de fleste Endret 5. november 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg vet bare om ét norsk band som hadde 4 medlemmer, ble stiftet i 1997 og har noe med "Arrows" å gjøre, så da måtte det cære Stonegard Denne blir nok en hard nøtt å knekke for de fleste Det der kunne vært Glittertind. Med tanke på at det er ganske... hva skal jeg si... norskt? Endret 5. november 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Er nok ikke Glittertind, nei. Bandet er heller ikke norskt. Endret 5. november 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bjørnstjerne Bjørnson Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Med tanke på at det er et band, og ikke en soloartist som ikke er norskt, så er det heller ikke Bjørnstjerne Bjørnson Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kanskje det er The National? Indie band fra Ohio x) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei, er nok ikke de. De her er fra Florida, og ble stiftet i 2003. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 A Day to remember? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå