AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mastodon! Selvfølgelig! Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da... gjør vi det enkelt her også. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 De "enkle" oppgavene dine har ikke vært så veldig enkle til nå Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg prøvde meg med litt selvsarkasme der, men det gikk vel litt dårlig fram kanskje... men klart, er det bare metalheads under 17 her, kan det jo ta litt tid å løse de 80-talls greiene mine ja. Men denne er enkel azza... Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så lenger du dropper aldersteorien, har du ganske så rett Send et pittelite hint denne veien? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Clock? eller clocks kanskje? Eller er det kanskje Clock DVA? Endret 4. november 2009 av Mattinito Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis han har gjort det så enkelt, blir jeg overrasket Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis han har gjort det så enkelt, blir jeg overrasket Man vet jo aldri Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Man vet jo aldri True dat. Digger avataren din Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Neeei... klokke er ikke med i navnet, men fortsett i det sporet. Og her kommer det ingen youtube i løsningsbekreftelsen, "signatur-låta" til den gruppa her ble jeg rimelig lei av for 20 år siden, minst. Men hver &%¤% sommer skal den spilles på hver %&%# radiokanal og ikke minst jodles på hvert bidige vorspiel og utover natta.... er det rart man blir foran/bak pc'en... Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Digger avataren din Ja det er en bra film! Gleder meg til å se to'ern! Selv om oppfølgeren sjelden er like bra som den første.. (Føler dette glir litt utenfor topic?) Endret 4. november 2009 av Mattinito Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bandnavnet er ikke på engelsk... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skal bare holde kjeft frem til det ligger nok hint ute til at jeg kan google meg frem Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Okey, da kan jeg jo innvie dere barn litt på hvordan jeg hentet klokkebildet, så får dere prøve dere på litt deduktiv logikk... Først bilde-googlet jeg "gold watch" og bladde deretter gjennom en dullion sider før jeg omsider fant et bilde med flere gullklokker på samme bilde... og hva kan man vel bruke en klokke til? Bandnavnet er ikke engelsk, knapt noe annet land har vel hatt sommerhit'er i Norge uten å være engelsk i navnet eller skandinavisk... Og hvilken sang begynner folk å skråle til på hvert vorspiel som finnes, spesielt om sommeren? Listen to your heart! Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Og hvilken sang begynner folk å skråle til på hvert vorspiel som finnes? Pokerface Endret 4. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jojo... men så er vel du bare 19 dah. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er nøyaktig 19, faktisk, og det gjør det litt vanskelig å tenke meg frem til hva du og dine venner skriker til på vorspiel Kan bare legge til at jeg selvfølgelig forlater bygget skulle Lady GaGa komme over stereoen på en fest x) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 gyllene tider - sommarTIDer Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 gyllene tider - sommarTIDer Heh. Der kom den, tenker jeg? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Gyllene Tider! Edit: Fu**, for sen Endret 4. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå