transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Går ikke den tråden her snart tom for metalcore? Bless the Fall? Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Shadows Fall! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Shadows Fall! hadde tenkt å si August Burn Red, men det der hørtes veldig riktig ut! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Shadows Fall! Korrekt Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Da er vi igang igjen ja, og for å sitere hengelemmet over her, med sitt potensielt klassiske sitat: Nå gjør jeg det jævlig lett for dere! Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Nei... men her er det assosiasjoner som gjelder ja, dog ikke så far-out som de to forslagene hittil kan antyde. Collective Soul? Dette er opprinnelig en duo som ble en trio før den ble en duo igjen. Og vi er ikke i metalcore-området overhodet. Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Assorted Jelly Beans Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Nope, men du er i farta. Vokalisten er 64 år, tastetrykkeren 57 år. Første album kom i 1980, nyeste for en måned siden. Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Albumene har omtrent siden begynnelsen vært naturlige referanse-plater for stereo-interesserte både i hjemmet og bilen. Særlig i (dyp)bassområdet ligger det store utfordringer for et stereoanlegg til å gjengi dette bra. Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke se på meg, jeg ga opp etter første bilde Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Benyttet i en rekke filmer, TV-programmer... det nok mest kjente sporet er/var mye brukt på Eurosport... og vi er i Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Verre var det ikke! Syntes den geleboksen var bra jeg dah, både yello(w) av farge samt at Freias eier Kraft Foods kaller gele for Jell-o i amerika... eller ble den for meta? The Flag is yours! Endret 4. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Antar denne blir relativt enkel: Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nope. Et lite hint: Det er ikke en mammut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå