Skurupu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ingen riktige. AmonAmarth er nok nærmest. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Arrow. Eller The Arrow. Endret 3. november 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Det er ikke bilde av en pilspiss. Endret 3. november 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Really? Vill gjetning Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Funeral For A Friend? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Funeral For A Friend? Regnte med den var den første som ville komme.. Men nei, det er feil Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva med Funeral da? Eller Band Of Horses? Tenker da på sangen "The Funeral". Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva med Funeral da? Eller Band Of Horses? Tenker da på sangen "The Funeral". Nope. Bildet hinter direkte til bandnavnet, ikke en sang eller et album Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kunne vært White Coffin Terror x) beklager visse fordommer x) Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når jeg så på hvem som "leser i emnet" nederst her, sto det; Hengende Lem Flygende rektum... syntes dét var en kreativ variant av "Snikende tiger, skjult drage", i særdeleshet når jeg deretter oppdaget at det faktisk var to forskjellige brukere. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ...To forskjellige brukere som sitter på samme kontor og gjetter på bandnavn Mitt nick er forresten en parodi på Lemon's gamle nick "Hoppende Bryster". Årsaken til at flygende rektum byttet nick kun få dager etter meg er uvisst. On-topic: Myrkgrav? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men without Hats? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Crouching Tiger, Hidden Dragon er epic! Ingen riktige til nå. Venter pittelitt til med hint, ettersom jeg tror det blir litt for lett da Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dead People are Heavy! (aner ikke om det er et bandnavn, men burde være det) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Going Under Six Feet Under Down to Earth Dead Fuck... I'm Dead ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå