AmonAmarth Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 MC Hammer? Som i E=MC Hammer :b Ingen dum idé, men jeg ser ikke hvor asiateren og diagrammet kommer inn i MC Hammer Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Samme her, men verdt et forsøk :b Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Marillions med albumet Radiation, kanskje? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ingen korrekte hittil. Bandet er forøvrig i samme sjanger som Knofles svar! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vel, jeg er i alle fall helt blåst Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tja.. Tror det er på sin plass med enda et hint! Hva kan man måle ved hjelp av f.eks. noe slikt: Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Niks, niks. Det jeg kan tenkte meg er enklest selv, er å tenke på Einstein, og finne ut hva man assosierer med han. Og evt. et "synonym" for det. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 IQ ? *Ding* Personen på det første bildet var Kim Ung-yong, som har verdens høyeste, målte iq, men som var litt for lite kjent for at det skulle få noen til å assosiere litt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Einstein har ingenting med IQ å gjøre, tvert imot. Han var vel heller på grensen til sprø, noe som gjorde han brilliant. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Har egentlig ingen formening om hvor smart Einstein var, eller hvor mye IQ han hadde. Men tror veldig mange ville ha assosiert han med det å være smart, og kanskje derettere videreassosiere (er det et ord?) det med IQ. Litt far-fetched kanskje.. Endret 16. oktober 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 IQ ? *Ding* Personen på det første bildet var Kim Ung-yong, som har verdens høyeste, målte iq, men som var litt for lite kjent for at det skulle få noen til å assosiere litt! Eh, javel? Var det dette vi skulle frem til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Smoke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå