SheikDarunia Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nein.. Fanken, da - så ut som det skulle bli en viss form for aktivitet igjen tidligere, men der tok jeg feil, gitt.. Kommer an på oppgavene, for å si det sånn. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ...Denne oppgaven er temmelig enkel, så fort en finner ut hvilket spill første bilde er. Andre bilde hinter til album. Svensk metall.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Katatonia? Kunne jo vært amon amarth, men jeg finner ingen album som gir mening med wolverine. :O Endret 14. oktober 2009 av Knofle Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Entombed! Albumet Wolverine Blues.. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Der satt den, tenker jeg Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Entombed er korrekt! Jeg skal ikke påstå at spillet er særlig kjent, jeg kom bare over det i Wikipedia Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det var det jeg gjorde på Meshuggah oppgaven min. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Katatonia? Kunne jo vært amon amarth, men jeg finner ingen album som gir mening med wolverine. :O Ser ikke hvordan det kunne vært Amon Amarth heller, jeg Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ouch.. Den kan bety så mangt.. Tre Små Kinesere? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Kan sikkert bety så mangt ja.. Tre Små Kinesere er feil! Endret 14. oktober 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg gir meg ende over. Et bilde av en random kineser/japaner/whatever. Åssen i huleste skal man skjønne noe av det? Endret 14. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Random guess: Tokio Hotel. Du må nok gi oss mer å gå på, gutt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser at den kan bli litt vanskelig med bare det bildet der ja. Eneste muligheten hadde vel vært å visst hvem det var, og hva vedkommende var kjent for Men tipper de færreste kjenner han igjen, så får hinte litt. Hinter nå til et album! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg gir meg ende over. Et bilde av en random kineser/japaner/whatever. Åssen i huleste skal man skjønne noe av det? Det var da vanvittig til sutring? Jeg trodde det var meningen å unngå å røpe halve oppgaven med første bilde? Ang. oppgaven; Electric Light Orchestra har et album som heter Time, men jeg klarer ikke å koble asiateren inn der? ...Med mindre asiateren er Yo Yo Ma, som spiller cello? Endret 14. oktober 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg gir meg ende over. Et bilde av en random kineser/japaner/whatever. Åssen i huleste skal man skjønne noe av det? Det var da vanvittig til sutring? Jeg trodde det var meningen å unngå å røpe halve oppgaven med første bilde? Sutrer ikke synes bare det er høl i huet. Et bilde av en random mingming sier null og nada. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sutrer ikke synes bare det er høl i huet. Et bilde av en random mingming sier null og nada. Mens andre er kanskje litt mer kreative, og gjetter seg frem. Dessuten behøver det ikke å være en "random mingming" bare fordi du ikke har hørt om eller sett fyren før Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er jo ikke en random fyr, bare kanskje ikke så innmari kjent. En annen person som også er assosiert med bandnavet: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 MC Hammer? Som i E=MC Hammer :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå