SheikDarunia Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Himler med øynene? Gleder meg virkelig til å høre svaret på denne oppgaven! Lenke til kommentar
DeanAshton Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skudd fra hofta: Escape Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Han er på jobb? Og Japanarar er kjende for å overarbeidde, så det er det som gjer Japan relevant? Dog kan eg ikkje finne eit bandnamn som samsvarer med overarbeiding. =/ Endret 11. oktober 2009 av Askelink Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Sleeping with eyes wide open Neida.. Klarer fortsatt ikke se hva han gjør jeg. Lener seg, tenker, drømmer, dagdrømmer, kjeder seg, himler med øyna? Er h*n/bandet på lista Endret 11. oktober 2009 av Disaffekted Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Bandet er på lista. (Bildet er bare halvgodt, men beste jeg fant). Felles for alle forslag til nå er at ingenting er konkrete ting å gjøre, kun abstrakte, tankeorienterte ting. :> Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kunne jeg har gjort, selv om Sigh spiller... vel, forskjellig. Første og siste er hvertfall black metal. Uansett, verb, men ikke impulser kunne ha kastet i riktig retning. Ikke lett om du ikke kjenner det fra før, da. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns? Forteller jo veldig mye. Første bilde er av en mann som tenker/ikke får til noe, og det de fleste gjør i en slik situasjon er å sukke (sigh = et sukk eller å sukke) og han legger ut et bilde av et japansk flagg som viser det til at bandet er japansk. Så egentlig en ganske rett frem oppgave. Endret 11. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns? Forteller jo veldig mye. Første bilde er av en mann som tenker/ikke får til noe, og det de fleste gjør i en slik situasjon er å sukke (sigh = et sukk eller å sukke) og han legger ut et bilde av et japansk flagg som viser det til at bandet er japansk. Så egentlig en ganske rett frem oppgave. Sorry, jeg som misforstod. Trodde det siste bildet der var en del av oppgaven. De første to bildene var greie. Aristotle? EDIT: Kanskje det ikke er han, for jeg er ikke noe god på å huske de folka. Endret 11. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns? Forteller jo veldig mye. Første bilde er av en mann som tenker/ikke får til noe, og det de fleste gjør i en slik situasjon er å sukke (sigh = et sukk eller å sukke) og han legger ut et bilde av et japansk flagg som viser det til at bandet er japansk. Så egentlig en ganske rett frem oppgave. Sorry, jeg som misforstod. Trodde det siste bildet der var en del av oppgaven. De første to bildene var greie. Aha, da så. Aristotle? EDIT: Kanskje det ikke er han, for jeg er ikke noe god på å huske de folka. Nix, det er feil. Navnet på personen er ikke så viktig. Endret 11. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå