Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns?

Forteller jo veldig mye. Første bilde er av en mann som tenker/ikke får til noe, og det de fleste gjør i en slik situasjon er å sukke (sigh = et sukk eller å sukke) og han legger ut et bilde av et japansk flagg som viser det til at bandet er japansk. Så egentlig en ganske rett frem oppgave.

Endret av Osecia
Lenke til kommentar
Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns?

Forteller jo veldig mye. Første bilde er av en mann som tenker/ikke får til noe, og det de fleste gjør i en slik situasjon er å sukke (sigh = et sukk eller å sukke) og han legger ut et bilde av et japansk flagg som viser det til at bandet er japansk. Så egentlig en ganske rett frem oppgave.

Sorry, jeg som misforstod. Trodde det siste bildet der var en del av oppgaven. De første to bildene var greie. ;)

 

Aristotle?

 

EDIT: Kanskje det ikke er han, for jeg er ikke noe god på å huske de folka. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Sånne bilder forteller oss ingenting. Kan du ikke si hvilken sjanger det er elns?

Forteller jo veldig mye. Første bilde er av en mann som tenker/ikke får til noe, og det de fleste gjør i en slik situasjon er å sukke (sigh = et sukk eller å sukke) og han legger ut et bilde av et japansk flagg som viser det til at bandet er japansk. Så egentlig en ganske rett frem oppgave.

Sorry, jeg som misforstod. Trodde det siste bildet der var en del av oppgaven. De første to bildene var greie. ;)

Aha, da så.

Aristotle?

 

EDIT: Kanskje det ikke er han, for jeg er ikke noe god på å huske de folka. :p

Nix, det er feil.

Navnet på personen er ikke så viktig.

Endret av Osecia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...