AmonAmarth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vi skal frem til en norsk artist Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Carpe Diem Én norsk artist Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er artisten en deppresiv sangfugl? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er artisten en deppresiv sangfugl? Nei, men du er jaggu ikke langt i fra et viktig hint der Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Vel, vi har diverse artister med låter innen "sangfugl": Jan Eggum Lars Lillo-Stenberg Sputnik Any jackpots? Eggum er jo både "sutrete" og sangfugl i tillegg til å ha en samsvarende låttittel. iom at han har vært oppe i media i nettopp den sammenheng i det siste(tv-reklame) er han mitt høyeste kort. Endret 28. september 2009 av toth Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 "Depressiv fugl" var close til et hint, "Sangfugl" - not so much. Vi snakker Stavanger-kar Jeg begynner å lure på om han ikke er mer lokalkjent enn jeg trodde til å begynne med, men i så fall skulle Google do the trick ^^ Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fellende hint: Mannen er kjent for sine opptredener i både Viking FK og Stavanger Oilers' supportersanger Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 kjartan salvesen? eller noe i den duren?? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En kan vel kalle det "noe i den duren", ettersom det er en Stavanger-mann vi skal frem til, men det er ikke Kjartan Dette er en litt eldre herre, som er mest kjent som vokalisten i Stavangerensemblet. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Anders Bru Heia Viking Endret 28. september 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Anders Bru Heia Viking Er nok heller ikke riktig, du Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Frode Rønli tenker jeg. Helt ukjent for meg, hvertfall. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Frode Rønli, også kjent som Froddien, er korrekt. Her i Stavanger kjenner vel de fleste til Froddiens utsagn "E'kje lett å vera foggel i dag" Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det var vel en VEL snever oppgave, majoriteten av forumet er ikke siddiser vettu Endret 28. september 2009 av toth Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 "E'kje lett å vera foggel i dag" "E'kje lett å vera forumbruker heller" når man må gjette på så syltynn ledetråd! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det var vel en VEL snever oppgave, majoriteten av forumet er ikke siddiser vettu Det finnes nok av band her som jeg antar kun et fåtall av forumbrukerne har hørt om. Noen oppgaver er dømt til å være vanskeligere enn andre "E'kje lett å vera foggel i dag" "E'kje lett å vera forumbruker heller" når man må gjette på så syltynn ledetråd! Vil nå si det kom frem ganske mye tykkere ledetråder etterhvert Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) The River Dogs / Riverdogs? Endret 28. september 2009 av oslofreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå