SheikDarunia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Heaven & Hell Endret 20. september 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nei, nei og nei. Tenk på Meshuggah-oppgaven! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lucifer, Diablo, Belsebubb osv? Noe i den stilen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tja.. Heller noe i den stilen. Bandet er også svenskt. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 At the gates eller Amon Amarth ? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Pain of Salvation Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Guns N Roses?Øh? Hvordan kom du frem til det? De har en CD med noe spaghettigreier på. Edit: Nevermind. Neinei Milanjo, Nevermind er Nirvana, det Ang Supertramp: "Tramp" betyr ikke boms, det betyr heller tøs/hore/slut. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ang Supertramp: "Tramp" betyr ikke boms, det betyr heller tøs/hore/slut. In British English and traditional American English usage, a tramp is a long term homeless person who travels from place to place as an itinerant vagrant, traditionally walking or hiking all year round. While some tramps may do odd jobs from time to time, unlike other temporarily homeless people they do not seek out regular work and support themselves by other means such as begging or scavenging. This is in contrast to: * bum, a stationary homeless person who does not work, and who begs or steals for a living in one place. * hobo, a homeless person who travels from place to place looking for work, often by "freighthopping," illegally catching rides on freight trains * Schnorrer, a Yiddish term for a person who travels from city to city begging. Jeg tipper forresten på Arch Enemy! Endret 21. september 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jøss.. My bad! Er vel ikke i tråd med hintene kanskje, men siden duden holder en dukke av satan, har jeg lyst å foreslå Master of Puppets, altså Metallica. Evt. svenske band da.. Raise Hell, Naglfar, Rimfrost? Bathory eller The Project Hate MCMXCIX? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jøss.. My bad! Men jeg er temmelig sikker på at jeg har hørt tramp bli brukt om prostituerte óg! ..Kan det være Armageddon, maybe? Selv om Raise Hell også hørtes korrekt ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det har det. Mange hjemløse som prostituerer seg. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ingen riktige hittil. Bandets navn er hva som er på bildet jeg postet på forrige side, bare på et annet språk. Er i metalverdenen forresten. Jeg kunne godt ha brukt et bilde som dette også: (ignorer dama) Endret 21. september 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 beast? monster? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ang Supertramp: "Tramp" betyr ikke boms, det betyr heller tøs/hore/slut. Da vil jeg gjerne ha en forklaring på hvorfor Charlie Chaplins kjente karakter i mange av hans filmer ble kalt "The Tramp" Har nok flere betydninger skjønner du. *Ikke relatert til oppgaven* Endret 21. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Beastie Boys?Han sier jo at det er beast/monster på et annet språk. "Litt som Meshugga-oppgaven" Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fortsatt ikke riktig. Behemoth er vel ikke svensk, men det er riktig tankegang! Bandet ble grunnlagt i 1987. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ang Supertramp: "Tramp" betyr ikke boms, det betyr heller tøs/hore/slut. Da vil jeg gjerne ha en forklaring på hvorfor Charlie Chaplins kjente karakter i mange av hans filmer ble kalt "The Tramp" Har nok flere betydninger skjønner du. *Ikke relatert til oppgaven* Hvis du hadde lest litt nøyere, hadde du sett at jeg innrømmet feilen for mange timer siden nok OT._______________________________________________ Bestia? Monstrum? Canavar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå