Midnight_walker Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tuareg geeks? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hmm, både world og tuareg er sjangrer...right? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) World er en sjanger. Bilen heter Touareg, Tuareg er et nomadefolk i sahara. Wikis utvalg av Tuareg-folkemusikk: Tuareg Music genres, groups and artists Traditional Music Majila Ag Khamed Ahmad, singer Asak (vocal music), of Aduk, Niger Almuntaha female Anzad (Tuareg violin) player, of Aduk, Niger Ajju female Anzad (Tuareg violin) player, of Agadez, Niger Islaman singer, genre Asak (vocal music), of Abalagh, Niger Tambatan singer, genre Asak (vocal music), Tchin-Tabaraden, Niger Alghadawiat female Anzad (Tuareg violin) player, of Akoubounou, Niger Taghdu female Anzad (Tuareg violin) player, of Aduk, Niger Ishumar Music or Teshumara music style In Tayaden singer and guitar player, Adagh Abareybon singer and guitar player, Tinariwen group, Adagh Kiddu Ag Hossad singer and guitar player, Adagh Baly Othmani singer, luth player, Djanet, Azjar Abdalla Ag Umbadugu, singer, Takrist N'Akal group, Ayr Hasso Ag Akotey, singer, Ayr Lite hint der som jeg ser. Så enten skal vi frem til en gruppe/artist innen World som heter noe alá "Touareg", eller en gruppe/artist innen Tuareg som heter noe alá "Verden/World"? Edit: Evt. en World-artist/gruppe ved navn Nomad(s). Endret 5. september 2009 av toth Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 jeg skulle frem til tinariwen, som jeg trodde var litt mer kjent enn det de kanskje var=) neste! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kan jeg ta en? Med mindre Toth vil ha den, eneste jeg bukker for. :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ta den! Toth sine er übervanskelige uansett. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Turbonegro? (Welcome to the garbage dump) Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vel, noen må jo prøve: Garbage? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Garbage Breed Garbage Disposal Human Garbage Disposal Menstrual Garbage Trashit World of Shit Eternal Trash Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ta den! Toth sine er übervanskelige uansett. Hvah?! tullball Men jeg ville gitt oppgaven videre, så den er grei. Jeg gjetter på den kanskje mest berømte og samtidig ukjente søppelplass, ved navn Gehenna? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nei. Godt forsøk, tho, og forholdsvis nærme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Mayhem? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Parlamentarisk Sodomi Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nix. Oppgaven krever: #1: Å se de to bildene i sammenheng. #2: Engelskferdigheter. Amerikansk band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå