AmonAmarth Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nope. Liker at jeg har klart å lage en slik nøtt, altså Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva med flere bilder? Dette har stagnert. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva med flere bilder? Dette har stagnert. Jeg kommer ikke på noen bilder i farta som kan brukes, men jeg kan komme med avslørende hint: Bandet er tysk, navnet er latin. De spiller såkalt "Medieval Metal", og tar i bruk sekkepiper. Sangtekstene er tyske, og de spilte på Wacken '08. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Litt google: Saltatio Mortis Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Litt google: Saltatio Mortis DINGDING! Saltatio Mortis er latin for "Dance of the Dead", eller "Deathdance", alt etter hvilken side du besøker Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Googlet mange sekkepipe-medieval-metal-band, men Saltatio Mortis kom aldri opp. :< Endret 28. august 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Googlet mange sekkepipe-medieval-metal-band, men Saltatio Mortis kom aldri opp. :< Jeg fikk det opp på første forsøk da jeg googlet "European metal band bagpipes", men det var et stykke nede, eller så var det på side 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg leita bare gjennom Wacken '08 lineup etter et band med "Mortis" i seg, som jeg vet betyr død på latin. Enkelt. Neste oppgave: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg skal frem til et band som består av 2 ord, og jeg valgte å beskrive begge ordene med ett bilde. Flere hint kommer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det har noe med farge å gjøre. Samt hva slike damer gjør. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at jeg har rett, noen andre kan ta over da jeg akuratt har hatt en oppgave. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, den var ganske lett. Satyricon er riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå