tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dance with the devil, som i Breaking Benjamin sangen? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dance with the devil, som i Breaking Benjamin sangen? Nope.. Da er nok "Dancing Dead" nærmere svaret Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Pain? (Dancing with the Dead) Skal bildet i det hele tatt hinte til en låt av bandet, eller bandnavnet? Endret 25. august 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Pain? (Dancing with the Dead) Skal bildet i det hele tatt hinte til en låt av bandet, eller bandnavnet? Det skal hinte til navnet av bandet Det er et europeisk band, og navnet er verken engelsk eller norsk Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tanz der Toten? Nope Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Men i svarte. :< Totentanz? Endret 25. august 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men i svarte. :< Totentanz? Heller ikke det er rett svar.. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 The Deadlights? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg er forvirra. Jeg mente bestemt at det var AmonAmarth som hadde en aktiv quiz her nå, også svarer Lycanthrope feil på den noen ganger for så å legge ut sitt eget bilde. Har jeg misforstått feil, eller virker det da som om hvis man svarer feil nok ganger så får man rett? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ser du hva som skjer på bildet, tenk på antall forsøk og hva jeg prøver å si. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du kan si det sånn. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 AmonAmarth: du bedde om hint på min veldig opplagte oppgave, så tror du må ut med noen flere på denne Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 AmonAmarth: du bedde om hint på min veldig opplagte oppgave, så tror du må ut med noen flere på denne Jeg vet ikke hvor mye mer jeg kan si før det røpes helt. Som sagt er det et europeisk band, hvor navnet er hverken norsk eller engelsk. Ordene "Death" og "Dance" spiller en stor rolle. Det er ikke et veldig kjent band, men innenfor sin sjanger (som ville vært altfor avslørende å si hva er), er de kanskje et av de største, og selv om få har hørt om dem utenfor deres hjemland, har jeg en viss tro på at de er temmelig store der. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bandet spiller en nyere og litt spesiell form for metall, og er kjent for å være et av få metal-band som bruker sekkepiper. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tanzwut? Nope. Navnet er latin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå