BlindAct Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Etter litt søking på last.fm profilen din har jeg kommet fram til at det kan være Place of Skulls, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Etter litt søking på last.fm profilen din har jeg kommet fram til at det kan være Place of Skulls, men er ikke sikker. Det stemmer faktisk ganske så bra! Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Smileyen representerer ordet "sad", jeg skal fram til et band som har et annet ord for "sad" som bandnavn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 misserable Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nope, er nok et litt mindre brukt ord i det engelske språket. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) abominable, bad, blue, broken-hearted, cheerless, dark, dejected, deplorable, depressed, depressing, despondent, disconsolate, dismal, dispirited, distressed, distressing, doleful, downcast, dreary, funereal, gloomy, glum, grave, grief-stricken, grieved, grievous, heartbroken, heavy, joyless, lamentable, low, lugubrious, melancholy, miserable, mournful, moving, pathetic, pitiable, pitiful, plaintive, poignant, regrettable, serious, sober, sombre, sorrowful, sorry, tragic, unfortunate, unhappy, wistful, woeful, wretched Hvis det ikke er noen av de gir jeg opp. Endret 22. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Ok... utrolig nok ingen riktige så langt... jeg kan si at ordet ligner LITT på de norske ordet, en av bokstavene er byttet ut. SÅNN, bring it on! Ok, kanskje jeg sa LITT feil... men her er et veldig nyttig hint: The word ***** is a Welsh word, and is translated into "Sad". Endret 22. januar 2008 av OverLegen619 Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ok jeg gir opp, det var Drist. Første mann til å lage ny, jeg må gå nå uansett. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 relativ enkel Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 jepp Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Chillmode har logget av Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 ta å lag en du da:) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Stemmer det ja Konnis, din tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå