Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kan vi få et hint eller? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hmm, det er vanskelig å gi et hint. Men tenk på hva den pansrede bilen er, ikke på formålet. Tenk også på hva det nederste bildet illusterer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) ..Pearl Harbor and the Explosions? Edit: Eller Massive Attack? Endret 15. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Edit: Eller Massive Attack? Ååh, jeg tenke akkurat på det samme! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Edit: Eller Massive Attack? Riktig! Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Edit: Eller Massive Attack? Ååh, jeg tenke akkurat på det samme! Nommen.. Sorry. + * * (to bokstaver) + + * * * (3 bokstaver) Endret 15. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Må dere ha hint allerede..? Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Greeit, så får dere hint til enda en låt; Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har ingen idè så jeg bare brainstormer litt, kanskje det hjelper neon andre: Artisten: Bilde1 -Gravity -Isac newton -Physics Bilde2 -Skippern -Sailor -Spinat Ringer ingen bjeller hos meg utfra den. Føste bildet (Why can't we be) Friends - Smash mouth Friends - The Rembrants (I'll be there for you) Shiny happy people - REM. Andre bildet Dreamcatcher er et indianersymbol Dream catch me when i fall....google....Newton faulkner. Newton - Fa - (Sjø) - Ulk-ner Hurra? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hadde jeg aldri skjønt Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har ingen idè så jeg bare brainstormer litt, kanskje det hjelper neon andre: Artisten: Bilde1 -Gravity -Isac newton -Physics Bilde2 -Skippern -Sailor -Spinat Ringer ingen bjeller hos meg utfra den. Føste bildet (Why can't we be) Friends - Smash mouth Friends - The Rembrants (I'll be there for you) Shiny happy people - REM. Andre bildet Dreamcatcher er et indianersymbol Dream catch me when i fall....google....Newton faulkner. Newton - Fa - (Sjø) - Ulk-ner Hurra? Hurra! Nydelig ressonert, første hint til sang pekte forøvrig på "People Should Smile More" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå