Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 timer har gått.

Denne er jeg redd er litt i overkant vanskelig - så jeg oppfordrer til bruk av wikipedia ol.

Hint:

• Jimi Hendrix var involvert i dette bandet.
  • Bildet med t-skjorten må ses som tilleggsinformasjon til flagget.
  • Bandets navn bestod av to ord.
  • Bandet er relativt ukjent.

post-174474-1232063661_thumb.jpg

Endret av Burnham
Lenke til kommentar

Hadde aldri gjettet det, men etter 30 sek med Jimi Hendrix resarch på nettet vil jeg foreslå Eire Apparent. Jimi Hendrix produserte plata "Sunrise" som de slapp i 1969.

Vet ikke helt om jeg synes det er morsomt med band som er umulig å gjette uten bruk av "hjelpemidler". Trodde det var ansett som juks i denne tråden, selv om det kanskje ikke er skrevet ned noe sted...

Lenke til kommentar
Hadde aldri gjettet det, men etter 30 sek med Jimi Hendrix resarch på nettet vil jeg foreslå Eire Apparent. Jimi Hendrix produserte plata "Sunrise" som de slapp i 1969.

Vet ikke helt om jeg synes det er morsomt med band som er umulig å gjette uten bruk av "hjelpemidler". Trodde det var ansett som juks i denne tråden, selv om det kanskje ikke er skrevet ned noe sted...

Bah, raskere enn forventet... For mange hint? Greit med forandring tenkte jeg, og utfordret med et band jeg trodde ble for vanskelig. Synes generelt at de fleste "rebusene" som blir postet her er for lette... Kåmån! Blur? ;P Korrekt er det uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...