toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sagging, Ørsta og Ivar Aasen...? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Må være sidebrok, det. Endret 15. januar 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sidebrok? Korrekt. Eg årsakar seint svar. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 hvis du vil vente til i morgen så greit for meg Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 er en uskreven 3 timers regel her. har gått over 3 timer siden riktig svar ble bekreftet nå. Lenke til kommentar
Burnham Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) 3 timer har gått. Denne er jeg redd er litt i overkant vanskelig - så jeg oppfordrer til bruk av wikipedia ol. Hint: Jimi Hendrix var involvert i dette bandet. Bildet med t-skjorten må ses som tilleggsinformasjon til flagget. Bandets navn bestod av to ord. Bandet er relativt ukjent. Endret 15. januar 2009 av Burnham Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hadde aldri gjettet det, men etter 30 sek med Jimi Hendrix resarch på nettet vil jeg foreslå Eire Apparent. Jimi Hendrix produserte plata "Sunrise" som de slapp i 1969. Vet ikke helt om jeg synes det er morsomt med band som er umulig å gjette uten bruk av "hjelpemidler". Trodde det var ansett som juks i denne tråden, selv om det kanskje ikke er skrevet ned noe sted... Lenke til kommentar
Burnham Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hadde aldri gjettet det, men etter 30 sek med Jimi Hendrix resarch på nettet vil jeg foreslå Eire Apparent. Jimi Hendrix produserte plata "Sunrise" som de slapp i 1969. Vet ikke helt om jeg synes det er morsomt med band som er umulig å gjette uten bruk av "hjelpemidler". Trodde det var ansett som juks i denne tråden, selv om det kanskje ikke er skrevet ned noe sted... Bah, raskere enn forventet... For mange hint? Greit med forandring tenkte jeg, og utfordret med et band jeg trodde ble for vanskelig. Synes generelt at de fleste "rebusene" som blir postet her er for lette... Kåmån! Blur? ;P Korrekt er det uansett... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ghostland Observatory? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ghostland Observatory?Sorry, det er feil... Men hvordan du kom fra til det hadde vært interessant å vite? Kan gi et hint... Bildene referer til kjente sanger av artisten... Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Damien Rice? Eller Rachael Yamagata? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Enya?Ding ding ding! Riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå