toth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ganske mye på bærtur! Hint; bandet synger ikke på engelsk. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hell is filled with pink cars. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 naked people in a car? Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den rosa golfbilenkvartetten fra helvete? Vanskelig. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmmm. Dantes inferno og ei rosa Boble. En har jo Barbie bones, men siden du sier at folk er på jordet, så stemmer nok ikke det. Ser det er et band som heter Pink Hell faktisk Eller så kan det jo vere Peaches med Rosa Helikopter... Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenk på hva Boble heter på engelsk, og oversett tilbake til norsk.. Et hint som bør gjøre det betraktelig lettere: Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ahh... Hellbillies! Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dropkick murphys? Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dropkick murphys? Det er selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenk på hva Boble heter på engelsk, og oversett tilbake til norsk.. Et hint som bør gjøre det betraktelig lettere: *hillbillie* Boble på engelsk =bubble? eller er det noe ikke jeg har forstått her? Får nemlig ikke bubble til å passe inn i hellbillies Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det kunne veldig gjerne vært det, men det var ikke det jeg tenkte på nei. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenk på hva Boble heter på engelsk, og oversett tilbake til norsk.. Et hint som bør gjøre det betraktelig lettere: *hillbillie* Boble på engelsk =bubble? eller er det noe ikke jeg har forstått her? Får nemlig ikke bubble til å passe inn i hellbillies Bilen boble heter Beetle på engelsk. Oversetter du tilbake til norsk får du bille. Hell + bille = hellbillies Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenk på hva Boble heter på engelsk, og oversett tilbake til norsk.. Et hint som bør gjøre det betraktelig lettere: *hillbillie* Boble på engelsk =bubble? eller er det noe ikke jeg har forstått her? Får nemlig ikke bubble til å passe inn i hellbillies Boble, altså bilen, heter på engelsk Beetle=bille.. Deeweef: Vice eller Vices? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Niks. Tenk mer på hva verktøet gjør. Endret 18. desember 2008 av deeweef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå