deeweef Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fleet Foxes? Yess! Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Endret 16. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Prince? (aka AFKAP/Symbol) Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sorry, not close and definetly no cigar.. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) James Brown! EDIT: Jeg vet det er riktig, så jeg kommer med en ny en! Dette er en artist som av mange er kjent for sin meget gode gitarspilling. Han har fått sin egen artiststratocaster av Fender, som er av fargen Charchoal. Hans store gitar-idol er Stevie Ray Vaughan. Han har også en tatovering av SRV på armen. Han har definitivt ikke dameproblemer. Han har spilt på Crossroads (gitarfestivalen). Han har gitt ut 3 plater som soloartist, og 1 live-plate sammen med 2 andre i en blues-trio. Fyr løs. ;-) Endret 17. desember 2008 av EVH Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 James Brown! EDIT: Jeg vet det er riktig, så jeg kommer med en ny en! Dette er en artist som av mange er kjent for sin meget gode gitarspilling. Han har fått sin egen artiststratocaster av Fender, som er av fargen Charchoal. Hans store gitar-idol er Stevie Ray Vaughan. Han har også en tatovering av SRV på armen. Han har definitivt ikke dameproblemer. Han har spilt på Crossroads (gitarfestivalen). Han har gitt ut 3 plater som soloartist, og 1 live-plate sammen med 2 andre i en blues-trio. Fyr løs. ;-) Eh dude, jeg tviler sterkt på at James Brown er riktig, man legger ikke bare ut bilde av artisten. Vi vetalle at det er James Brown på bildet, men det er jo ikke svaret. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fyr løs. ;-) Svaret på denne er John Mayer. Så fortsetter vi med toth sin oppgave. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ... Eh dude, jeg tviler sterkt på at James Brown er riktig, man legger ikke bare ut bilde av artisten. Vi vetalle at det er James Brown på bildet, men det er jo ikke svaret. Haha, baklager. Da misforstod jeg visst. Da får vi jobbe videre med den! Men du hadde ihvertfall rett Ekko. ;-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Haha, baklager. Da misforstod jeg visst. Da får vi jobbe videre med den! Ingen problem, alle kan gjøre feil. Velkommen i leken. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) James Brown! EDIT: Jeg vet det er riktig, så jeg kommer med en ny en! Dette er en artist som av mange er kjent for sin meget gode gitarspilling. Han har fått sin egen artiststratocaster av Fender, som er av fargen Charchoal. Hans store gitar-idol er Stevie Ray Vaughan. Han har også en tatovering av SRV på armen. Han har definitivt ikke dameproblemer. Han har spilt på Crossroads (gitarfestivalen). Han har gitt ut 3 plater som soloartist, og 1 live-plate sammen med 2 andre i en blues-trio. Fyr løs. ;-) Du har allerede blitt rettet på, men for å gi deg en innføring; -Oppgavene er rebuser, aldri bilder av den/det man skal frem til. -Oppgavene skal bestå av bilder, så om du klarer en og det blir din tur, så bruk bilder, ikke tekst Her kommer et hint, i form av alternativ til bilde 2: Endret 17. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 tenker på Europe når eg ser de bilde. men ikke sikker. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ganske sikekr på at "logo" eller et tilsvarende ord er andre halvdel av gåten. FN/UN dekker vel litt mer enn europa. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "logo" er ikke en del av svaret. Det er organisasjonene bak de to logoene, og deres virke, som er poenget. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 United nations? Sikkert helt på bærtur Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Tenkte først den første lgoen var en eller annen YS/LO-lignende logo, så ikke sammenhengen Noe nødhjelpsgreier da kanskje? Første ordet som dukker opp er "aid". Ikke band aid, får ikke det til å stemme med james. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 United nations? Sikkert helt på bærtur Hehe, hva skulle så vært poenget med de to første bildene..? Noe nødhjelpsgreier da kanskje? Ja, egentlig Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ser ikke helt linken til det nederste bildet, kunne du forklart litt nærmere? Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vet du hvilken logo nederste bildet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå