Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hinta dine er elendige. Er det artist eller band du er ute etter?

Hintene mine er ikke elendige bare fordi du ikke skjønner det Miljano.

3 første bildene hinter til bandets navn. De to neste hinter til bandets mest kjente album.

Ikke veldig vanskelig. Tenk deg om før du begynner å bitche.

Lenke til kommentar
Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de.

Det var ikke en album oppgave. Jeg bare hintet til noe veldig kjent med bandet.

Uansett så vil jeg si at Toys In The Attic er common knowledge.

Lenke til kommentar
Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de.

Mener det er helt greit å slenge på ekstra hint i form av album, det er uansett bandet vi skal frem til.

Dessuten er det ganske mange av bandene som nevnes i tråden her som jeg heller aldri har hørt om.

Og når det er sagt har jeg ikke hørt om Toys in the attic. Jeg har aldri hørt noe særlig på aerosmith, men føler generelt at allmenkunskapen min er på plass, så eneste albumet jeg kan nevne er "get a grip".

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

..og du er klar over at bilde nr 2 viste teksten "do2learn" og absolutt ingen fly..? o_0

Remembering Never?

Remember August?

Remember Maine?

Lenke til kommentar

Mener det er helt greit å slenge på ekstra hint i form av album, det er uansett bandet vi skal frem til.

Dessuten er det ganske mange av bandene som nevnes i tråden her som jeg heller aldri har hørt om.

Og når det er sagt har jeg ikke hørt om Toys in the attic. Jeg har aldri hørt noe særlig på aerosmith, men føler generelt at allmenkunskapen min er på plass, så eneste albumet jeg kan nevne er "get a grip".

Enig i mye du sier her. Og det er greit at kanskje ikke alle vet hva Toys in the attic er. Selvom jeg må si at det er jo betraktelig mer kjent og rata enn Get a grip, så rart at det er det albumet du har tatt til deg ;)

..og du er klar over at bilde nr 2 viste teksten "do2learn" og absolutt ingen fly..? o_0

Nei det var jeg ikke klar over, det er et bilde av et fly, og det var det det kom opp hos meg.

Endret av Mikkiaveli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...