Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hinta dine er elendige. Er det artist eller band du er ute etter? Endret 14. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hinta dine er elendige. Er det artist eller band du er ute etter? Hintene mine er ikke elendige bare fordi du ikke skjønner det Miljano. 3 første bildene hinter til bandets navn. De to neste hinter til bandets mest kjente album. Ikke veldig vanskelig. Tenk deg om før du begynner å bitche. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Korrekt meg viss eg tek feil, men skal dette bilete førestille eit fly? Heiter jo airplane_I.gif. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eh, hvis du mener det andre bildet så ja det skal være et fly. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Aerosmith. Albumet er Toys in the Attic. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Aerosmith. Albumet er Toys in the Attic. Yes, Sir. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sticky Fingaz? Rolling Stones? Pointer Sisters? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Feil, feil og feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eh, hvis du mener det andre bildet så ja det skal være et fly. Vel, hvis det skal førestille eit fly så er eg Kong Harald. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de. Det var ikke en album oppgave. Jeg bare hintet til noe veldig kjent med bandet. Uansett så vil jeg si at Toys In The Attic er common knowledge. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de. Det var ikke en album oppgave. Jeg bare hintet til noe veldig kjent med bandet. Uansett så vil jeg si at Toys In The Attic er common knowledge. Mener det er helt greit å slenge på ekstra hint i form av album, det er uansett bandet vi skal frem til. Dessuten er det ganske mange av bandene som nevnes i tråden her som jeg heller aldri har hørt om. Og når det er sagt har jeg ikke hørt om Toys in the attic. Jeg har aldri hørt noe særlig på aerosmith, men føler generelt at allmenkunskapen min er på plass, så eneste albumet jeg kan nevne er "get a grip". Endret 15. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de. Det var ikke en album oppgave. Jeg bare hintet til noe veldig kjent med bandet. Uansett så vil jeg si at Toys In The Attic er common knowledge. ..og du er klar over at bilde nr 2 viste teksten "do2learn" og absolutt ingen fly..? o_0 Remembering Never? Remember August? Remember Maine? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kan vel ikke være Husker Du? Det ville være litt rart siden jeg hadde den oppgaven selv for et par uker siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er sikkert Hüsker Dü. Jeg valgte vekk den fordi han har en davidsstjerne på hatten sin. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) SUNN O))) !!1! Blue Öyster Cult!! Endret 15. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Det kan vel ikke være Husker Du?Det ville være litt rart siden jeg hadde den oppgaven selv for et par uker siden Korrekt Endret 15. desember 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de. Det var ikke en album oppgave. Jeg bare hintet til noe veldig kjent med bandet. Uansett så vil jeg si at Toys In The Attic er common knowledge. Mener det er helt greit å slenge på ekstra hint i form av album, det er uansett bandet vi skal frem til. Dessuten er det ganske mange av bandene som nevnes i tråden her som jeg heller aldri har hørt om. Og når det er sagt har jeg ikke hørt om Toys in the attic. Jeg har aldri hørt noe særlig på aerosmith, men føler generelt at allmenkunskapen min er på plass, så eneste albumet jeg kan nevne er "get a grip". Enig i mye du sier her. Og det er greit at kanskje ikke alle vet hva Toys in the attic er. Selvom jeg må si at det er jo betraktelig mer kjent og rata enn Get a grip, så rart at det er det albumet du har tatt til deg Ååååh. Gidd å lage album-oppgaver da. Det er jo helt retardert. Da må man faktisk vite noe om bandet, og det er umulig for oss som ikke hører på de. Det var ikke en album oppgave. Jeg bare hintet til noe veldig kjent med bandet. Uansett så vil jeg si at Toys In The Attic er common knowledge. ..og du er klar over at bilde nr 2 viste teksten "do2learn" og absolutt ingen fly..? o_0 Nei det var jeg ikke klar over, det er et bilde av et fly, og det var det det kom opp hos meg. Endret 15. desember 2008 av Mikkiaveli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå