Ikke det? Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Alright .. Har litt dårlig tid, så tar en ganske lett jeg og: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Manfred mans earth band ganske sikker på den:-) Endret 6. november 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er nok ganske riktig ja Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) The clash? London Calling? Nei, desverre. Det er et amerikansk band jeg er ute etter. 3 medlemmer, opprettet i 1993, oppløst i 2000. De er ikke superkjente i norge, så jeg skal komme tilbake med flere hint hvis responsen er så laber som den har vært til nå. Jeg kan hinte litt til bildene: Første bildet er fra london, riktig det, men er noe noe som er på bildet jeg er ute etter. Andre bildet er hentet fra en opplæringsvideo. Noen som har sett den og vet hva den går ut på? Endret 7. november 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 andre bildet er vel frå ein video som viser korleis ein bretter ei skjorte på 5 sek eller noko sånt? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ben Folds Five Hurra! Fin sang: http://www.youtube.com/watch?v=axpuVLQ_m4w...feature=related Din tur Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmmm... Kjenner hverken igjen person eller situasjon eller kameraet om det skulle ha et spesielt navn. Enneste jeg ser er All Star. Da tenker jeg med en gang smash mouth, men det kan vel ikke være riktig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Velvet Revolver Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 eit hint kan komme i form av ord om du vil det, altså... bare sånn fyi Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Det er kjedelig da Kan si så mye som at de siste bildene går direkte på navnet på et band, mens de andre går på en norsk tv-personlighet som har en indirekte kobling til navnet på bandet. Endret 9. november 2008 av deeweef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå