Frigata Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skatebård? (han fra Sidebrok). Lenke til kommentar
SiMzZ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Oi. Var ikke klar over at dere ikke kunne se bilde, umulig for meg å se. Dette var jeg ikke klar over. Her er et riktig bilde. Endret 19. oktober 2008 av SiMzZ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Rolling Stones Avril Lavigne Begynner å gå tom for ideer... Noen fler hint? Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er nok riktig.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer Lenke til kommentar
SiMzZ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Grinderman Det medfører riktighet -Sjefspøla Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer SUG meg, ta deg en pille Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer Jeg har vært med på dette emnet siden det starta, aldri hørt om noen "3-timers regel" sier ikke at det ikke er noe, men hvor tar du den fra? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Opplasting av nye filer er ikke slått på enda: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024420 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan jo bruke bildelinking slik: Men da bør man ikke bruke bilder som gir bort at det er rolling stones som er gruppen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer SUG meg, ta deg en pille Hvis du hadde vært i tråden fra begynnelsen av, hadde du fått med deg at det er en 3-timersregel for oppgavegiver, for at ikke tråden skal stagnere. Forøvrig har jeg tatt dagens pille, og suger desverre ikke barn under 16. Endret 21. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer SUG meg, ta deg en pille Hvis du hadde vært i tråden fra begynnelsen av, hadde du fått med deg at det er en 3-timersregel for oppgavegiver, for at ikke tråden skal stagnere. Men JEG har vært på tråden siden den startet, aldri sett noe til noen regel? Kan du henvise meg til hvor du har det fra? takk. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan er reglene for å ta over en annens tur? (For å unngå stopp i tråden). Kan man ikke sette i førstetråden at hvis vinner ikke poster nytt bilde innen et visst antall timer (3?, 4?, 5?) kan den som vil overta? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner dere er rastløse. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer SUG meg, ta deg en pille Hvis du hadde vært i tråden fra begynnelsen av, hadde du fått med deg at det er en 3-timersregel for oppgavegiver, for at ikke tråden skal stagnere. Men JEG har vært på tråden siden den startet, aldri sett noe til noen regel? Kan du henvise meg til hvor du har det fra? takk. Da kan du ikke ha vært så veldig jevnlig, det har vært diskutert flere ganger. Bl.a. her: Jeg foreslår at vi endrer tre timers-regelen. Folk stjeler jo turer i hytt og pine. En 12-timersregel f.eks? Jeg stemmer for 6-timersregel. Da kan man rekke å sove litt på det. Egentlig er det greit med 3 timer fordi da holder tråden seg oppdatert så den ikke blir borte fra mine innlegg Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Grand Slam, Body Slam, Zlam Dunk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå