Alliha Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Infected mushroom er rett Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tenacious D? It's so JuIcy Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 :!: nei?! Er det et band? :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 nei, bare sa noe jeg xD Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Ok, jeg kan gi dere en forhåpentligvis vanskelig en: "I loved you then, I love you still" Endret 12. oktober 2008 av dj_vega Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 John Mayer er svaret, men jeg gir den videre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei, dessvere Åjoda, fordi at det ikke er din oppgave som gjelder. Men du kan sikkert ta den nå, fordi at jeg har gitt turen min videre. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Daså, men husk Qoute neste gang. Slipper missforståelser. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Det hjelper sikkert om du ikke poster nye oppgaver før man er ferdig med den som pågår også. Unødvendig quoting kan forresten være mer enn bare litt irriterende. Endret 12. oktober 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vell, ja men når "oppgave giveren" ikke sier ja eller nei på et døgn så er det jo greit å kjøre en ny oppgave slik at det holdes liv å tråden. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Ok, jeg kan gi dere en forhåpentligvis vanskelig en: "I loved you then, I love you still" Les reglene før du kommer skliende inn i tråden fra sidelinjen. Du må gjette en oppgave riktig før du får lage en egen, og det er ikke "gjett teksten"-tråden, du skal lage en rebus, normalt med bilder. Forøvrig er tekstlinjen mye brukt, både av Lloyd Cole, Joan Armatrading, Janis Ian, Cracker og sikkert mange fler. Edit: Stonemeister hadde selvsagt rett. Litt overrasket over at flere kjente igjen "Mayflower". Endret 12. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Vell, ja men når "oppgave giveren" ikke sier ja eller nei på et døgn så er det jo greit å kjøre en ny oppgave slik at det holdes liv å tråden. "Oppgavegjevaren"(undertegnede) svarte i tråden 15 min. før deg, og ikke lenge etter. Selv om klokka går fra 23:** til 00:** har det ikke plutselig gått 24 timer. Endret 12. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ok, jeg kan gi dere en forhåpentligvis vanskelig en: "I loved you then, I love you still" Les reglene før du kommer skliende inn i tråden fra sidelinjen. Du må gjette en oppgave riktig før du får lage en egen, og det er ikke "gjett teksten"-tråden, du skal lage en rebus, normalt med bilder. Forøvrig er tekstlinjen mye brukt, både av Lloyd Cole, Joan Armatrading, Janis Ian, Cracker og sikkert mange fler. Edit: Stonemeister hadde selvsagt rett. Litt overrasket over at flere kjente igjen "Mayflower". Jeg kjente igjen Mayflower, hallo, hvordan tror du jeg kom fram til Gay May Hospital egentlig xD Endret 13. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vet du gjorde det, derfor jeg sa "overrasket over at flere.." Du og stonemeister utgjorde "flere". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lager en enkel en; Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Sun Kil Moon? The Sun and the Moon? Sol y Luna? Endret 13. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå