Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, jeg kan gi dere en forhåpentligvis vanskelig en:

"I loved you then, I love you still"

Les reglene før du kommer skliende inn i tråden fra sidelinjen.

Du må gjette en oppgave riktig før du får lage en egen, og det er ikke "gjett teksten"-tråden, du skal lage en rebus, normalt med bilder.

Forøvrig er tekstlinjen mye brukt, både av Lloyd Cole, Joan Armatrading, Janis Ian, Cracker og sikkert mange fler.

Edit: Stonemeister hadde selvsagt rett. Litt overrasket over at flere kjente igjen "Mayflower". :)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Vell, ja men når "oppgave giveren" ikke sier ja eller nei på et døgn så er det jo greit å kjøre en ny oppgave slik at det holdes liv å tråden.

"Oppgavegjevaren"(undertegnede) svarte i tråden 15 min. før deg, og ikke lenge etter.

Selv om klokka går fra 23:** til 00:** har det ikke plutselig gått 24 timer. :roll:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Ok, jeg kan gi dere en forhåpentligvis vanskelig en:

"I loved you then, I love you still"

Les reglene før du kommer skliende inn i tråden fra sidelinjen.

Du må gjette en oppgave riktig før du får lage en egen, og det er ikke "gjett teksten"-tråden, du skal lage en rebus, normalt med bilder.

Forøvrig er tekstlinjen mye brukt, både av Lloyd Cole, Joan Armatrading, Janis Ian, Cracker og sikkert mange fler.

Edit: Stonemeister hadde selvsagt rett. Litt overrasket over at flere kjente igjen "Mayflower". :)

Jeg kjente igjen Mayflower, hallo, hvordan tror du jeg kom fram til Gay May Hospital egentlig xD

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...