deeweef Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Band: Endret 9. oktober 2008 av deeweef Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Staus Quo Band of horses? Rolling stones? Tenker bridges to babylon Endret 9. oktober 2008 av The_Nemesis Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Status Quo? Band of Horses? How? Alter Bridge? Bridges? ("På begynnelsen av 80-tallet var Paal Waaktaar og Magne Furuholmen med i bandet "Bridges.") Endret 9. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Alter Bridge? Jepp. Neste hint hadde blitt bilde av 'jente som ber' - (minustegn) bilde av potetstappe (mos) Din tur. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 bønn-mos=Alter? Ny oppg.: (krever litt utafor-boksen tror jeg) Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) bønn-mos=Alter? Jente som ber var jo Credence i en tidl oppgave, fra creed (bekjennelse). Alter Bridge er forma fra Creed uten sangeren Scott Stapp. 'Alter' = å endre. Ny oppg.: 3 Busserulls? Endret 9. oktober 2008 av deeweef Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 dæmmit! Selvsagt riktig. Jeg trodde ikke dagens ungdom visste hva en busserull er.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Evt. Baley (eller hvordan det skrives) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei. Jakka er et statement. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei. Jakka er et statement. Vel, er jo et norsk band som heter nettopp Statement.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jo, det kan nok hende, men svaret er relatert til bildet i oppgaven min Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei. Det har ikke gått så lang tid, men siden ingen er i nærheten drar jeg på med et tips: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå