theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Herregud, dette begynner å bli for innvikla for meg. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Herregud, dette begynner å bli for innvikla for meg. Da er du ikke den eneste ass men... Van Lane? Kan det være riktig? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er vel ikke vits å fortsetet denne diskusjonen siden sjefspølsa har sagt det er feil. Simzz har da ikke sagt Creedence er feil! Han har ikke postet i tråden etter forslaget kom.. My bad, har rotet med rekkefølgen etter at noen sa creedence Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ingenting er riktig enda, det er noe i van halen eller van morrison. Det første bildet hinter direkte til navnet på artisten mens det andre bildet hinter til et kallenavn. De resterende bildene hinter til bandene hans. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bruce Springsteen eller E Street Band? Tenker da på Stephen Van Zandt. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bruce Springsteen eller E Street Band? Tenker da på Stephen Van Zandt. Synes dette var et godt forslag mhp Van og e-street. Miami steve - søker man opp miami kommer bilde nr 2 opp raskt. Er ikke helt med på hva dineren syboliserer. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så du tipper Bruce Springsteen eller E street band? Begge er feil. Skal ha enkelt artisten... Jeg mener du sa du tenkte på Steven Van Zandt... Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 så da er vel Steven Van Zandt (Miami Steve) svaret. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Og det skal jeg liksom få feil for? Nei, jeg har sagt svaret, da spiller det ingen rolle hvilken sammenheng det er i. Men det får være det samme, det er uansett fritt fram for noen andre. Endret 1. oktober 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 kan bare ta jeg da? Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Og det skal jeg liksom få feil for? Nei, jeg har sagt svaret, da spiller det ingen rolle hvilken sammenheng det er i. Men det får være det samme, det er uansett fritt fram for noen andre. Så vidt jeg forsto det så tippet du ikke Steven Van Zandt, men Springsteen/E street band Jeg sa ikke at du tok feil, jeg spurte deg.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Og det skal jeg liksom få feil for? Nei, jeg har sagt svaret, da spiller det ingen rolle hvilken sammenheng det er i. Men det får være det samme, det er uansett fritt fram for noen andre. Så vidt jeg forsto det så tippet du ikke Steven Van Zandt, men Springsteen/E street band Jeg sa ikke at du tok feil, jeg spurte deg.. Jaja, men da så. indietrash sin oppgave gjelder. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 er vel neppeså enkelt som Spies? Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 her må det hintes mer.. Hvem er folka på bildene? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 de er kjent i USA for samme grunn som er kjent i Norge. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Treason eller Traitor faller seg jo veldig naturlig å gjette.. Hvor wiki-logoen kommer inn blir litt verre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå