Coa Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tenkte på Big Ice, men han er jo norsk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Feil igjen! Merkelig, oppgaven min skal absolutt kunne løses! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ikke tenk på øyet, men hva øyet ser gjennom! Tenk Facepalm = Failure = ? Tenk hvordan du bruker sparken! Du sparker og dytter. Mer sier jeg ikke! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 ikke tenk på hva/hvem Victory Records og Rose er, men heller øhm navnene Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bulldog Jane? Er det ikke noe sånt da? Fan... Tror jeg har det på tunga! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 errr... du kunne kanskje kommet lengre unna løsningen om du forsøkte veldig hardt. men jeg tviler. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 dingdingding we has a winnerz Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Men jeg gidder ikke å lage noen. Førstemann! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ikke tenk på øyet, men hva øyet ser gjennom!Tenk Facepalm = Failure = ? Tenk hvordan du bruker sparken! Du sparker og dytter. Mer sier jeg ikke! vet dte er litt seint nå men... bare lurer så fælt Lupe Fiasco... Hva har det med verdens største spark og gjøre? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 free kitten... eh. ikke helt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ikke tenk på øyet, men hva øyet ser gjennom!Tenk Facepalm = Failure = ? Tenk hvordan du bruker sparken! Du sparker og dytter. Mer sier jeg ikke! vet dte er litt seint nå men... bare lurer så fælt Lupe Fiasco... Hva har det med verdens største spark og gjøre? Størrelsen på sparken har heller lite å si! Jeg prøvde å visualisere sangtittelen "Kick, Push"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå