Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ok, dette er et band jeg ikke liker, så dere kan ikke sjekke min last.fm. Ha. Ha. Ha. Det blir brukt som et symbol på noe. Det er første hint. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, først må du finne ut hva det er et symbol på, og deretter finne ut av bandnavnet ut av dette. Bandet er kjent. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Irland. Flogging Molly? Dropkick Murphys? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg gjetter Thin Lizzy. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dere nærmer dere, men det er ikke helt riktig. Det har mye med Irland å gjøre, men det er ikke Irland jeg vil frem til med kløveren. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om det er flaks du tenker på, mangler kløveren din et blad. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, tenker ikke på flaks. Tenker på noe som har mye med Irland å gjøre. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Ja, så vidt jeg vet symboliserer ikke trekløveret, eller shamrock som den kalles som registrert varemerke for Irland, noe annet enn Irland. Edit: Der kom bekreftelsen ja. Men jeg tror vi må ha et lite hint til. Endret 11. juni 2008 av phear00 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Eller jeg kan liste opp en del irske band: U2, The Corrs, The Cranberries, Enya, Riverdance... nærmer jeg meg? Edit: The Dubliners, The Chieftains? Endret 11. juni 2008 av phear00 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Leprechaun? Det er et chileansk intrumental progrock band, og et italiensk folk metal band. Ingen av dem spesiellt kjente. Jeg synes ikke det hintet hjalp så mye Edit: Også er det firkløvere i hatten, som symboliserer flaks igjen. Endret 11. juni 2008 av phear00 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Leprechaun er et annet godt hint til å komme frem til hva jeg vil frem til. For den er også et symbol på dette. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nå er du virkelig inne på noe. Det er ikke nøyaktig selve personen St. Patrick, jeg vil frem til, men noe han assosieres veldig med. Deretter er det grei skuring å komme frem til bandnavnet, som er et ganske populært band. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Neeei. Jeg kan si såpass nå da, at det jeg skulle frem til med kløveren var St. Patrick's Day. Nå vil jeg ha bandnavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå