kalli Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hulks G-string rubber band Right? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 G-Unit, Da Band? Forklaring: Hulken: Det er vel enhver gangsters ideal, er det ikke? Sånn bortsett fra grønnfargen er det en slående likhet med hva jeg har sett i rap-videor ihvertfall G-streng: Også kjent som en en G-Unit blant undertøyseksperter. Innbiller jeg meg... Strikkene: Rubber band, gruppe, band, flere medlemmer i G-Unit, Da Band. Get it? Om ikke det er riktig burde jeg ihvertfall få ekstrapoeng for forsøket. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei og nei. phear, du får en kjeks for innsatsen. ' Hint: Psykedelisk band fra 60-tallet, ikke spesielt kjent. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ok; et til bilde. = Første ordet i bandnavnet + første bokstav i andre ord i navnet. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde tenkt å si Captain Beefheart & His Magic Band, men klarte ikke å plassere G-strengen. Nå sier jeg heller The Incredible String Band Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Yay Merket at jeg ikke hadde tatt dagens joint før jeg hørte på den Dette er en bra en Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Sjangeren er southern rock/blues-rock, og første ord i navnet er forkortet. Endret 9. juni 2008 av phear00 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Helt riktig Ble alt for lett med hint tror jeg. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis ingen andre gidder, så får vel jeg ta en til da of Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror nok du må vente litt før du bare begynner med en ny oppgave... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, ikke alle som bor på diskusjon.no =D Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Åjoda, men ikke alle tør å innrømme det Bekreftelse ble gitt ti minutter etter svar, og ny oppgave 1,5 time etter det igjen. Jeg synes ikke det er urimelig. Første innlegg sier heller ingenting om at det er vinneren som skal ta neste oppgave, selv om det jo er naturlig. Men om noen har lyst til å vedta noen retningslinjer, så er det ikke meg imot Men nå skal jeg sove... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er greit. Eg kjem ikkje på noko i farta uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå