reichspöbel Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 New Power Generation? Nope. Før/nå Edit: Hootie & the BF er såklart helt riktig. Jippi Jeg tok seieren på forskudd jeg da :!: Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var denne virkelig så vanskelig altså? Jeg er ute etter en kvinnelig singer-songwriter født i 1972. Hun har en minimalistisk stil, en sårbar stemme, og gjør mange coverversjoner. Nesten hele siste albumet hennes består av coversanger. Hun er også kjent for å være usikker på scenen, og har stoppet midt i sanger om hun gjør en feil og startet igjen fra begynnelsen. Bildene referer til henholdsvis hennes eget navn og artistnavn. Bildene i første innlegg er etternavn, mens forrige post er fornavn (eller kallenavn). Nå burde den vel være lett Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ehm ... Hehe, du legger sånn press på oss nå. Jeg tenker Cat Power, men jeg aner ikke hvor gammel hun er eller noe om hennes vaner på scenen. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er helt riktig Hennes egentlige navn er Charlyn "Chan" Marshall. Og det første bildet er forresten en Marshall gitarforsterker. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 sunblock Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er absolutt ikke riktig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sun O))) eller hva de heter? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) sunday, sunny people - The Monroes? Endret 8. juni 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Feil! Jeg legger meg nå. Kommer tilbake etter skole i morra, cirka halv fire. Endret 8. juni 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vanskelig da... Summertime? Sun Kil Moon? Sun Caged? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bright Eyes? Bright Eyes er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå