Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nei, det er ikke feil...det blanke bildet har noe med bandet å gjøre skjønner du Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg tipper det hvite symboliserer "nothing" eller "empty", men aner ikke hva det skulle vært for noe mer! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 du er på sporet av noe Poor Leno Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 tenkte samael - beyond the nothingness men e sikkert ikkje d Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ahh! Sitter å tenker for harde livet, men alt jeg greier å komme opp med er In Flames med sangen Square Nothing... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fortsatt feil.... Nytt hint: Bandet er norsk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 ehm hva var meninga med det første bildet av de folka da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg ser en hvit arm og slanger.. far fetched, men: White Snake? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Stemmer det! your turn Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke om det er nnoe band, men jeg tipper Ugly orange :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå