Mikkiaveli Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Way off så langt! HINT: Rockeband fra 60 tallet. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det relativt ukjente, men spennende vestlandsbandet "Vinden fra fjellet"? Det kunne ikke vært lengre fra.. Sorry to say.. Du er så ute Jølsrud! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Earth Wind and Fire? Er vel ikke fra 60-tallet, når jeg tenker meg om...! Lenke til kommentar
SiMzZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er dette i Norge? På Vestlandet et sted? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser ut som et østblokk-land, spør du meg. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bildet er fra Sao Paulo, hvis det hjelper noen.. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er vel strengt tatt, Beijing. Uansett så er det ingen riktige hittil. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er dette i Norge? På Vestlandet et sted? Okey.. DU tok meg der. Det er faktisk et bilde av Lillesand:p Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For min del så klarer jeg bare ikke koble det første bildet du postet med det andre hint-bildet ditt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå