Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer :)

 

 

SUG meg, ta deg en pille

 

:roll:

Hvis du hadde vært i tråden fra begynnelsen av, hadde du fått med deg at det er en 3-timersregel for oppgavegiver, for at ikke tråden skal stagnere.

 

Forøvrig har jeg tatt dagens pille, og suger desverre ikke barn under 16.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer :)

 

 

SUG meg, ta deg en pille

 

:roll:

Hvis du hadde vært i tråden fra begynnelsen av, hadde du fått med deg at det er en 3-timersregel for oppgavegiver, for at ikke tråden skal stagnere.

 

 

Men JEG har vært på tråden siden den startet, aldri sett noe til noen regel? Kan du henvise meg til hvor du har det fra? takk.

Lenke til kommentar
Uansett er 3timers-regelen over for lengst, så go ahead deeweef, eller noen andre om han ikke svarer :)

 

 

SUG meg, ta deg en pille

 

:roll:

Hvis du hadde vært i tråden fra begynnelsen av, hadde du fått med deg at det er en 3-timersregel for oppgavegiver, for at ikke tråden skal stagnere.

 

 

Men JEG har vært på tråden siden den startet, aldri sett noe til noen regel? Kan du henvise meg til hvor du har det fra? takk.

Da kan du ikke ha vært så veldig jevnlig, det har vært diskutert flere ganger.

Bl.a. her:

Jeg foreslår at vi endrer tre timers-regelen. Folk stjeler jo turer i hytt og pine. En 12-timersregel f.eks?

 

Jeg stemmer for 6-timersregel. Da kan man rekke å sove litt på det. Egentlig er det greit med 3 timer fordi da holder tråden seg oppdatert så den ikke blir borte fra mine innlegg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...