Pavel Nedved Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Går nå per dags dato på overflateteknikk, altså malerfaget. Og har da gått første året på byggfag, eller bygg og anleggsteknikk. Men har tenkt å slutte på overflateteknikk, dvs. ikke slutte helt, men slutte med å ha overflateteknikk/maler fagene, og kun ha Allmenn fagene. Og jeg får karakter i overflateteknikk, og da fullført året med karrakterer i alle fag. Neste år har jeg tenkt å søke meg inn på Allmenn påbygging, for å få studiue kompetanse. Men, de dagene i år på overflateteknikk, tar jeg heller opp et eller to fag som jeg evt. kommer til å få på allmenn påbygging. Mitt mål er å bli Data-medarbeider. Dvs jobbe i et Data firma der man mekker PC-er og fikser dem. Etter året mitt på allmenn påbygging hadde jeg egentlig tenkt å gå over på IKT, men hørte at dette var en slapp linje og at man ikke fikk mye utnyttelse av året. Jeg har da heller tenkt en litt mer avansert måte å studere på. Jeg har nemlig tenkt å studere utenlands og studere noe innenfor IKT og noe relatert innenfor Pc-mekking/fiksing. Studien må da ha en mulighet for å studere over nettet. Og siden jeg skal studere over nettet, kan jeg søke over hvilken som helst skole i landet. Studien av Pc-mekking/fiksing skal helst ikke være på over 1 år, altså et vanlig skoleår. Men om det kun er mulighet for å studere med det overnevnte temaet, kan jeg strekke meg lenger, evt 2 eller 3 år. Kort sagt: Jeg har tenkt å studere utenlads og på en Høyskole (Høgskole) som omhandler IKT/PC faget, og linjen skal helst være rettet mot Pc-mekking/fiksing. Hjelp mottas med stor stor TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå