Gå til innhold

Trenger Hjelp til valg Av Høgskole, som må gå via nett, og som omhandler IKT/Pc! LES! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Går nå per dags dato på overflateteknikk, altså malerfaget. Og har da gått første året på byggfag, eller bygg og anleggsteknikk. Men har tenkt å slutte på overflateteknikk, dvs. ikke slutte helt, men slutte med å ha overflateteknikk/maler fagene, og kun ha Allmenn fagene. Og jeg får karakter i overflateteknikk, og da fullført året med karrakterer i alle fag. Neste år har jeg tenkt å søke meg inn på Allmenn påbygging, for å få studiue kompetanse. Men, de dagene i år på overflateteknikk, tar jeg heller opp et eller to fag som jeg evt. kommer til å få på allmenn påbygging.

Mitt mål er å bli Data-medarbeider. Dvs jobbe i et Data firma der man mekker PC-er og fikser dem.

Etter året mitt på allmenn påbygging hadde jeg egentlig tenkt å gå over på IKT, men hørte at dette var en slapp linje og at man ikke fikk mye utnyttelse av året.

Jeg har da heller tenkt en litt mer avansert måte å studere på. Jeg har nemlig tenkt å studere utenlands og studere noe innenfor IKT og noe relatert innenfor Pc-mekking/fiksing.

Studien må da ha en mulighet for å studere over nettet. Og siden jeg skal studere over nettet, kan jeg søke over hvilken som helst skole i landet.

Studien av Pc-mekking/fiksing skal helst ikke være på over 1 år, altså et vanlig skoleår. Men om det kun er mulighet for å studere med det overnevnte temaet, kan jeg strekke meg lenger, evt 2 eller 3 år.

Kort sagt: Jeg har tenkt å studere utenlads og på en Høyskole (Høgskole) som omhandler IKT/PC faget, og linjen skal helst være rettet mot Pc-mekking/fiksing.

Hjelp mottas med stor stor TAKK! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...