Gå til innhold

hvor kan jeg få kjøpt PS3 60 GB starterpack nå?

Bister

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager selges det ikke en bakoverkompatibel utgave her i landet, jeg har 3 vennepar som alle vil ha PS3, men ingen av dem vil ha en som ikke kan spille PS2 spill (kanskje ikke så rart når de tilsammen har flere hundre PS2 spill).

Jeg fikk kjøpt min før de sluttet med 60GB utgaven, heldigvis

Skjerp dere SONY!

Igjen:

PS3 60gb som IKKE tar alle PS2 spill: Veil.pris: 5999,-

PS3 40gb + en PS2 som tar 100% PS2 spill samt PS1 spill med bedre grafikk: 4999,-

Selv om man legger til en ekstra kontroll er prisen lavere. Spillene som følger med 60gb er ingenting å ha på. Kommer vel uansett i platinum snart...

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har bestilt 40 gig +assasins creed+ ekstra kontroll og hdmi kabel, fra Amazon.co.uk, er nærmere enn usa, er billig, får alt sammen for rundt 3500 med frakt.

Trenger jeg større harddisk, kjøper jeg 250 gig :)

får maskina om noen dager, litt lengre med spille og det fordi det ble sendt med air mail

har alt sammen i hus den 8ende, ble bestilt den 29

Lenke til kommentar
PS3 60gb tar så og sei alle spela da.

Det er ikkje mange den ikkje tar.

80gb versjonen derimot er det vel heller litt meir difust kva den tar.

Her misforstår du litt.

Den gamle USA 60 GB Ps3'en kjørte totalt HW emulering av PS2 spill. HW/HW emulering

Den gamle EU 60 GB Ps3'en kjører HW GS(grafikkortet til Ps2) og SW EE (CPU ps2) emulering av ps2 spill. SW/HW emulering.

80GB USA Ps3 kjører samme som den europeiske 60 gb ps3'en. Nemlig SW/HW emulering.

Ja Roug, blir det ikke MVA og toll på den der?

Sjefen skal til USA om ett par uker på Harley Davidson forhandler møte, så lurte på om jeg skulle be han om å plukke med seg en 40 gb ps3 til meg. Blir 1600 kr :p Billigere enn billigst :p Trenger en til soverommet!!

Lenke til kommentar
Den prisen du oppgir. Er det inklusiv toll?

Og kan man spille norske blu-ray filmer på den PS3'n fra england?

er faktisk ikke helt sikker, blir uansett billigere enn i norge, er samme sone som i norge så ja kan spille norske Blu-ray filmer.

Lenke til kommentar
Igjen:

PS3 60gb som IKKE tar alle PS2 spill: Veil.pris: 5999,-

PS3 40gb + en PS2 som tar 100% PS2 spill samt PS1 spill med bedre grafikk: 4999,-

Selv om man legger til en ekstra kontroll er prisen lavere. Spillene som følger med 60gb er ingenting å ha på. Kommer vel uansett i platinum snart...

Hva er problemet?

PS3 60GB som tar de fleste PS2-spillene du har, og nesten hvertfall alle de du har lyst å spille 4999, ikke 5999. Og ja, du får med en ekstra kontroll, 20 GB ekstra, 2 USB-porter ekstra, minnekortleser og 2 helt greie spill. Det får du rett og slett helt gratis, og grafikken blir bedre med PS2- og PS1-spill på 60GB. I tillegg slipper du å ha 2 maskiner. Du trenger kun den pene PS3-maskinen ^^

Ingen tvil om hva jeg hadde valgt.

Lenke til kommentar

Har fått Ps3 en min 40 gig da, venter enda på spillet ekstra kontroll og hdmi kabel, den ble sendt med airmail, så vet ikke om den er blitt borte i posten, men da får jeg ny uasnett så det går bra.

Det jeg ville si var at jeg ikke har måtte betalt noe ekstra for maskina mi, altså 3500 kr for 40gig spill kontroll og hdmi kabel fra england, og det er ink frakt

Endret av Roug
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
nei, men bare lurte på om noen hadde lest dette noe sted som det sto at det var bekreftet eller noe.

Hadde disse ryktene vært om en konsoll fra Nintendo, hadde jeg trodd på det med en gang (*erfaring*). ;)

Lenke til kommentar
Har fått Ps3 en min 40 gig da, venter enda på spillet ekstra kontroll og hdmi kabel, den ble sendt med airmail, så vet ikke om den er blitt borte i posten, men da får jeg ny uasnett så det går bra.

Det jeg ville si var at jeg ikke har måtte betalt noe ekstra for maskina mi, altså 3500 kr for 40gig spill kontroll og hdmi kabel fra england, og det er ink frakt

Ble ikke denne pakken stoppet i tollen??

Lenke til kommentar

Virker ikke sånn, da hadde jeg fått regning før jeg hadde fått pakka :p

Men jeg fikk en mva på spillet hdmi kabel og ekstra kontroll på 400 kr, så når jeg henter det på postkontoret må jeg betale 400 kr.. det er det hele jeg har betalt i norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...