Bister Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Topic sier sitt:) lurer på hvor jeg kan få kjøpt ps3 starter pack nå? billigst mulig så klart:) tar i mot alle forslag så lenge det er innenfor Norge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Tror du skal lete lenge for å finne det i norge nå..og finner du det så er den IKKE billig. VGP er siden du bør se på.Glem Norge og stive priser Endret 3. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 du må se i små elektro handler og håpe de har, ellers er det ikke stort mer håp om å finne det:( dessverre.. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Men vis jeg handler fra foreksempel USA da, må jeg ikke bestille filmer og spill derfra også for og bruke de på playstationen som er kjøpt i USA? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Filmer..ja...men ikke spill..de er sonefrie. Og filmer fra Usa er billigere enn her til lands. hopp inn her du: http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=486_488 Herregud så mange ganger eg har postet og sendt folk til den siden nå.Eg burde fått penger av VGP for go reklamering Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Men vis jeg handler fra foreksempel USA da, må jeg ikke bestille filmer og spill derfra også for og bruke de på playstationen som er kjøpt i USA? Er ikke PS3 regionsfri? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ps3 spill er sonefrie, men hvis man vil spille sine gamle ps2 spill går ikke de på en 80gigabyte fra usa!:O Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Filmer..ja...men ikke spill..de er sonefrie. Og filmer fra Usa er billigere enn her til lands. hopp inn her du: http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=486_488 Herregud så mange ganger eg har postet og sendt folk til den siden nå.Eg burde fått penger av VGP for go reklamering Ps3 spill er sonefrie, men hvis man vil spille sine gamle ps2 spill går ikke de på en 80gigabyte fra usa!:O Nei,det er sant,men regner med noen av de som vil ha ps3 har en ps2 som de kan buke til de gamle spillene Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 regner med at grunnen til at han vil ha 60gb er bc Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 ja, vil ha 60 gb fordi den er bakoverkompatibel, for da får jeg råd til å kjøpe ps3 når jeg selger min ps2:) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er en eventuell makspris du har da: Ny/brukt så kan sikkert vi hjelpe litt til. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 så på en 60 gb starterpack på elprice til 4500 kr, tenkte meg noe i den prisklassen der. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 så på en 60 gb starterpack på elprice til 4500 kr, tenkte meg noe i den prisklassen der. Bare glem at du kan få det nå. Er nok utsolgt som bare det. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen filmer er sonefrie. Jeg kjøpte 300 fra USA og den går helt fint på min europeiske PS3. Vet ikke hvor mange filmer som er sonefrie, du må sjekke det for hver tittel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ja, vil ha 60 gb fordi den er bakoverkompatibel, for da får jeg råd til å kjøpe ps3<----Regner med det skal stå spill her?? når jeg selger min ps2:) Og hvorfor skal den være bakoverkompatibel når du sier at du skal selge PS2 en din??Skal du beholde spillene da eller? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 kan hende jeg skal beholde noen spill, eller at jeg skal låne noen eller slikt:) Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror det billigste for deg er å beholde PS2 din og kjøpe den en PS3 40gig. Da kan du event spille de gamle spillene på ps2 og de nye på ps3...funker fint hos meg værtfall;) får vel ikke igjen såå mye for ps2 din uansett Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor i alle dager selges det ikke en bakoverkompatibel utgave her i landet, jeg har 3 vennepar som alle vil ha PS3, men ingen av dem vil ha en som ikke kan spille PS2 spill (kanskje ikke så rart når de tilsammen har flere hundre PS2 spill). Jeg fikk kjøpt min før de sluttet med 60GB utgaven, heldigvis Skjerp dere SONY! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Skjerp dere SONY! Er det Sony sin feil at den ikke blir solgt her til lands lenger...og er det Sony sin feil at dine venner ikke kjøpte når den var tilgjengelig her? Ville satt noe annet bak "Skjerp dere" eg men...... Og det du kommer med har heller INGENTING med topic tittel å gjøre heller.Du kan lage din egen "Skjerp dere Sony"tråd. Endret 4. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå