Gå til innhold

Hva förer du dyret med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
byttet du til keramikk skål fordi hunden din spiste omtrent opp den gammle? umh..

Eller var det fordi den bet i skålen og svelget mye luft ?

Den kan vel bite i keramikk skål og ?, Bruker sånn vanelig metall skål jeg tror jeg.

Når han spiste så spiste han med alt som var, altså tennene biter over maten og treffer da skåla ;)

Med den nye skåla spiser han roligere. Det er selge maten han ikke tygger skikkelig som ligger å sveller.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det hjelper hvertfall litt på.

Hehe han er ikke akkurat luftsluker, som hestene kan være :p

Lenke til kommentar

Med engang du nevnte det med å sluke luft, tenkte jeg på det med hest med en gang. Tustelig å putte på hunden en sånn diger reim for å ikke få den til å svelge :p

,men tror jeg fatta poenget litt, eller sånn halveis i det minnste. Eller nei, :ph34r:

Hvorfor hjelper en keramikk skål?

Akkurat en keramikk skål liksom.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Kaninen min får Oxbow, beste foret man kan få. Det som blir solgt i dyrebutikken er skadelig for kaninen. Reduserer levetiden og gir dem et tonn med sykdommer. Eneste kjipe er at man må bestille det. Men bortsett fra det, konge :)

Og ikke minst, et tonn med høy, litt urter, frukt og grønnsaker

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

Vi foret våre kaniner med løvetann og kål. Og høy. Men det var kanskje så de kunne sove på. De stod hos farmor og farfar rett ved mormor og morfar. Fikk dem visst servert i en viltgryte en gang. Smakte ikke noe særlig. Gryterett er æsj.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kneipbrød med leverpostei og melk til frokost :p Innimellom iallefall. Noe pedigreeopplegg til tørrfor (hund)

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
jeg gir hill`s katteför til kattene, fryst mus/pinkie til slangene, grønnsaker til kjempesnegla og hjemmelagd för til rotta

O.O jøye navn for en samling dyr!

Lenke til kommentar
jeg gir hill`s katteför til kattene, fryst mus/pinkie til slangene, grønnsaker til kjempesnegla og hjemmelagd för til rotta

O.O jøye navn for en samling dyr!

hehe jaa har hatt mange dyr i løpet av livet mitt :) er man glad i dyr så er man glad i dyr

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Både Frøy og Virma får specific. Er det mulig så forsyner Virma seg av katteforet, hun kan tilogmed spise det uten å lage lyd. Hundeforet går ned fort, så lenge katten ikke er i nærheten.

Frøya er blitt kresen etter at vi begynte med specific kattefor til henne.

Lenke til kommentar

Kaninen vår får for det meste høy og Kalle kaninfor fra felleskjøpet. I tillegg får den av og til forskjellig skrell fra f.eks. eple og gulerot. Om sommeren står den ofte ute og da spiser den masse gress og løvetann og sånt. Da blir mengden med pellets begrenset ;)

Lenke til kommentar

Kaninene mine får også kalle kaninfor og høy. Før brukte jeg spesialblandet for for ungdyr til ungene, men det ble tomt. Er veldig dyrt så kjøper ikke mer. I tillegg får de litt eple, banan og andre frukter. Om sommeren får de gress og løvatann hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...