Notatblokk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har mat stående stort sett hele tiden, hun er så småspist at det er ikke sånn at hun blir feit av det. Men om vi har V&H derimot, går alt ned med en gang Så det er jo lett å se hva som er favoritten! Skjønner henne godt, jeg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 byttet du til keramikk skål fordi hunden din spiste omtrent opp den gammle? umh.. Eller var det fordi den bet i skålen og svelget mye luft ? Den kan vel bite i keramikk skål og ?, Bruker sånn vanelig metall skål jeg tror jeg. Når han spiste så spiste han med alt som var, altså tennene biter over maten og treffer da skåla Med den nye skåla spiser han roligere. Det er selge maten han ikke tygger skikkelig som ligger å sveller. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det hjelper hvertfall litt på. Hehe han er ikke akkurat luftsluker, som hestene kan være Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Med engang du nevnte det med å sluke luft, tenkte jeg på det med hest med en gang. Tustelig å putte på hunden en sånn diger reim for å ikke få den til å svelge ,men tror jeg fatta poenget litt, eller sånn halveis i det minnste. Eller nei, Hvorfor hjelper en keramikk skål? Akkurat en keramikk skål liksom. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Det var tilfeldig at jeg kjøpte den Men det hjalp.. Det er sikkert fordi den er mer ubehagelig å støte tennene i den. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg forer kattene til onkelen min med sjokolade når jeg er hos ham; særlig den stygge helt uten pels. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Kaninen min får Oxbow, beste foret man kan få. Det som blir solgt i dyrebutikken er skadelig for kaninen. Reduserer levetiden og gir dem et tonn med sykdommer. Eneste kjipe er at man må bestille det. Men bortsett fra det, konge Og ikke minst, et tonn med høy, litt urter, frukt og grønnsaker Endret 29. november 2008 av Snublefot Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vi foret våre kaniner med løvetann og kål. Og høy. Men det var kanskje så de kunne sove på. De stod hos farmor og farfar rett ved mormor og morfar. Fikk dem visst servert i en viltgryte en gang. Smakte ikke noe særlig. Gryterett er æsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Kneipbrød med leverpostei og melk til frokost Innimellom iallefall. Noe pedigreeopplegg til tørrfor (hund) Endret 29. november 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 jeg gir hill`s katteför til kattene, fryst mus/pinkie til slangene, grønnsaker til kjempesnegla og hjemmelagd för til rotta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 jeg gir hill`s katteför til kattene, fryst mus/pinkie til slangene, grønnsaker til kjempesnegla og hjemmelagd för til rotta O.O jøye navn for en samling dyr! Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 jeg gir hill`s katteför til kattene, fryst mus/pinkie til slangene, grønnsaker til kjempesnegla og hjemmelagd för til rotta O.O jøye navn for en samling dyr! hehe jaa har hatt mange dyr i løpet av livet mitt er man glad i dyr så er man glad i dyr Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kattene får Eukanuba nå. Helst skulle de fått Nutro, men fabrikken har vansker med å levere det. De har også fått Royal Canin noen ganger. Den største hunden eter Labb, og den minste hunden spiser alt hun kommer over. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Både Frøy og Virma får specific. Er det mulig så forsyner Virma seg av katteforet, hun kan tilogmed spise det uten å lage lyd. Hundeforet går ned fort, så lenge katten ikke er i nærheten. Frøya er blitt kresen etter at vi begynte med specific kattefor til henne. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kaninen vår får for det meste høy og Kalle kaninfor fra felleskjøpet. I tillegg får den av og til forskjellig skrell fra f.eks. eple og gulerot. Om sommeren står den ofte ute og da spiser den masse gress og løvetann og sånt. Da blir mengden med pellets begrenset Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kaninene mine får også kalle kaninfor og høy. Før brukte jeg spesialblandet for for ungdyr til ungene, men det ble tomt. Er veldig dyrt så kjøper ikke mer. I tillegg får de litt eple, banan og andre frukter. Om sommeren får de gress og løvatann hver dag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Min hund får Royal Canin tørrfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå