Gå til innhold

Småprat om/rundt G11, G15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kunne ikke se at noen hadde nevt LCD studio her så legger nå inn link til programmet.

LCD Studio

skal man ha det programmet ( er gratis ) må man registrere seg og be om lisens tilsendt, og man kan gjøre mye med det programmet. Er ikke bare for G15 osv. Du kan programmere mye med det programmet. Håper dette kan være til noe hjelp til dere som ville ha noe litt utenom det vanlige til LCD skjermen på deres G15 :)

PS: Man kan laste ned fra forumet dems om man ikke skulle få til og programmere noe.

Lykke til og håper noen kan få bruk for det :)

Lenke til kommentar

Hmm, kjøpte nettopp mitt G15v2, er strålende fornøyd, BORTSETT fra at mediaknappene er bindt til Microsoftplayer, noen som vet hvordan jeg får byttet dem? Jeg finner ikke noe instillinger som sier noe om det, heller ikke i manualen. Vil bruke Winamp :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+8971238749

Til tider ingen respons på piltast opp og ned (høyre/venstre virker) på Logitech G15 v.2 (Norsk layout). Noen som vet noe om dette? Ikke merket det på andre taster, men HK'et har vært kranglete så ikke oppdaget det før nå... Alle pilene virker på "num lock-delen". Heller ikke sikker på om de er konstant borte.

Lenke til kommentar
Kan det være så enkelt som at du har sølt noe da?

Sølte en halvliter pils i mitt g15, nappa det ut i full panikk og helte ut pilsen. Når jeg jekka opp et par taster så jeg at det er gummibelagt under. Tviler sterkt på at du dreper tastaturet med litt uskyldig søl.

Lenke til kommentar

Har lenge tenkt på å kjøpe meg et skikkelig tastatur.

Kriteriene var 1. Ikke trådløst 2. pent design 3. styre volum fra tastaturet.

Har sett flere ganger på g15 men ut i fra bildene jeg så fra web butikker virket det kjedelig og trist med de rødbrune tastene.

Helt til jeg så tastaturet på "live" på spaceworld i dag. Det var jo riktig pent jo.

Har et spørsmål til dere. Har tastaturet full funksjonalitet i Vista 64bit?

Hadde et veldig bra logitech tastatur, men når jeg skifta pc med 64bit vista, så var det ikke drivere og ekstra knappene fikk dårlig / eller mista helt funksjonaliteten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8971238749
Kan det være så enkelt som at du har sølt noe da?

Har ikke sølt noe eller gjort noe annet uvanlig med det. Fikk delene fra Amentio forholdsvis sent etter at jeg bestillte. HDD stoppet å fungere etter noen dager, fikset det. HK sluttet å fungere, var til "testing" hos Amentio i 1,5-2 uker før de bare sendte et nytt tilbake. Pga alt dette er tastaturet nesten ikke brukt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...