Gå til innhold

Småprat om/rundt G11, G15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et G15 som jeg hadde satt opp macroer for CS:S, GTA SA, og alle mulig andre unyttige funksjoner på. Men, i forrige uke så byttet jeg det ut med tastaturet på jobb, så nå bruker jeg macroene som snarveier i datasystemet på jobb :D

jeg angrer ikke et sekund, og ting går dobbelt så raskt på jobb nå :) Ett trykk og jeg har tastet brukernavn og passord tre ganger på veien dypt inn i menyene på programmet vi bruker. En macro har jeg lagt inn en signatur med kontaktinfo og full pakke, og en annen er satt opp som en standard sms. Det er et herlig jobbtastatur :)

Vil tro sikkerhetsansvarlig på arbeidsplassen din vrenger seg når han leser det der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

I går greide jeg ikke styre meg lenger, så jeg kjøpte g15. :) Strålene fornøyd!! Er ikke helt vant til plasseringene av knappene enda, men det kommer vle etterhvert :p Digger skjermen, rått at man kan se hvilken sang man hører på hvis man spiller og ikke gidder å tabbe til WMP :) Men noen som har noen kule makroer å gi? Søkte, men fant bare til wow. Spiller mest AoE3 og CoD4. Kan være makroer til generelt pc og.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt cs, men hvis en kommando feks er "ctrl+abc" så går det fint. Hvis du ikke får det til, kryss av slik at den registrerer tid mellom tastetrykkene. Det måtte jeg gjøre for at det skulle funke i Age of Empires 3 :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du mener her. Har du det på engelsk? Jeg har det på norsk. Når jeg lager makroer dobbeltklikker jeg på g15 ikonet nede ved klokka så får jeg opp g knappene mine. De jeg ikke har gitt kommando til står det "ikke tilordnet" eller "F et eller annen tall, feks "f6". Og da bare trykker jeg der og lager en kommando.

Lenke til kommentar

Bare hyggelig :) Forresten, jeg heter verken erlend eller meyer, the erlenmeyer flask er bare en episode av The X Files :p

Hva pleier dere å ha på LCD skjermen? Selv har jeg bare mediatingen. Er ikke interisert i ram osv da det er lite jeg kan gjøre med det mens jeg spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...