fjeddiu Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg leste på forumet og fant masse små tråder om G11 og G15 tastaturene, så hvorfor ikke samle alt i en tråd? Jeg kan begynne med å spør om noen vet om noen bra mods til G15 v2? Finnes det mods til CS? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har Logitech Z10 Interactive USB høyttalere og de bruker det samme menysystemet. Har ikke brukt det så mye ennå, men de fleste parametre kan vises. http://g15mods.com/ Her er en plugin med mange forskjellige funksjoner: http://www.g15mods.com/forum/viewtopic.php?t=842 Lenke til kommentar
felixn Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 På den norske g15 v2. er der usb utgang på tastaturet? har hørt at det er det på g15 v1, den engelske. og, går det ann å programmere andre ting enn spillting på disse 6 hurtigtastene? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det er usb hub på det nye også - http://www.virtual-hideout.net/reviews/Log...Keyboard/19.jpg Det er USB hub på G15/g11 på den svenske versjonen også. På det gamle g11/g15 kan du i hvert fall programmere macro'ene til det du vil, som feks snarvei til internett og slikt. Endret 12. januar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Noen som har peiling hvordan man programerer de 4 tastene rett under displayet på Z10? Har lest at man skal kunne bruke de til hva som helst... som f.eks. bytte mellom online radiokanaler. Altså bare legge inn en URL for vær knapp. Finner dog ikke noe funksjon for disse knappene i programvaren fra Logitech... Edit: Fant det ut selv: http://www.thetechlounge.com/article/324-3...0+USB+Speakers/ Endret 7. mars 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når kommer egentlig den norske versjonen av Logitech g15 v.2 ut? Har venta siden de første bildene kom opp... som er ca et halvt år siden Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://www.hardware.no/artikler/logitech_g15/48990 "I begynnelsen av mars 2008..." Lenke til kommentar
fysj Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har et G15 som jeg hadde satt opp macroer for CS:S, GTA SA, og alle mulig andre unyttige funksjoner på. Men, i forrige uke så byttet jeg det ut med tastaturet på jobb, så nå bruker jeg macroene som snarveier i datasystemet på jobb jeg angrer ikke et sekund, og ting går dobbelt så raskt på jobb nå Ett trykk og jeg har tastet brukernavn og passord tre ganger på veien dypt inn i menyene på programmet vi bruker. En macro har jeg lagt inn en signatur med kontaktinfo og full pakke, og en annen er satt opp som en standard sms. Det er et herlig jobbtastatur Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er egentlig ikke noe problem med et G15 V.2 tastatur med for eksempel svensk layout. Har selv et med svensk layout, og eneste forskjell jeg kan se er Æ og Å og litt småtteri, men det gjør absolutt ingenting. Ellers vil jeg bare si at dette er et kjempetastatur, det ser bra ut og det er bra å skrive på, absolutt værdt pengene. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har fått meg G15 V2 Nor edit nå. Det fungerer kjempe bra. Men får den ikke til å vise opplysninger i BF2 og CoD4. Selvom jeg har installert de programmene jeg trenger til de. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har fått meg G15 V2 Nor edit nå. Det fungerer kjempe bra. Men får den ikke til å vise opplysninger i BF2 og CoD4. Selvom jeg har installert de programmene jeg trenger til de. Skal skjekke om eg får dette til på disse spillene. Får tastaturet i morra mest sannsynelig. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har fått meg G15 V2 Nor edit nå. Det fungerer kjempe bra. Men får den ikke til å vise opplysninger i BF2 og CoD4. Selvom jeg har installert de programmene jeg trenger til de. Hei. Kan du bekrefte at det er stor enter knapp på den? Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er egentlig ikke noe problem med et G15 V.2 tastatur med for eksempel svensk layout.Har selv et med svensk layout, og eneste forskjell jeg kan se er Æ og Å og litt småtteri, men det gjør absolutt ingenting. Ellers vil jeg bare si at dette er et kjempetastatur, det ser bra ut og det er bra å skrive på, absolutt værdt pengene. Hvem ser vel på tastaturet anyway? Noen som har et bra spilletastatur uten de hurtigtastene? Trenger ikke de. Liker den lille skjermen og slik da.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har fått meg G15 V2 Nor edit nå. Det fungerer kjempe bra. Men får den ikke til å vise opplysninger i BF2 og CoD4. Selvom jeg har installert de programmene jeg trenger til de. Hei. Kan du bekrefte at det er stor enter knapp på den? jeg bestiller det i alle fall jeg så får vi se.. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Fikk nettopp v2 det norske...men er det ekstra program for displayen for BF2, winamp og ventrilo? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er stor enterknapp der ja. Samme som på alle andre norske tastatur. Gjør det så veldig mye å ikke ha de G knappene da? Er bare 6 av de nedover. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Takk for den. Blir vel kjøpt av meg dette tastaturet også. Liker designet på denne versjonen bedre enn v1. Er du ellers fornøyd? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Takk for den. Blir vel kjøpt av meg dette tastaturet også.Liker designet på denne versjonen bedre enn v1. Er du ellers fornøyd? Fikk nettop tastaturet, og er hittil veldig fornøyd, driver på å legger inn makroer og sånt, noe det absolutt er nok knapper til. Så nå er eg på utkikk etter noen gode gamin profiler til foskjellige spill. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hitmanhit..er det drivere som fylgte med da? eller er det noen på nettet? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hitmanhit..er det drivere som fylgte med da? eller er det noen på nettet? Følger med noen få drivere, men er mye på nett. Er bare å ta et raskt googlesøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå