scribbleh Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den dumme hunden min har "spit det opp" og nå må jeg bestille nytt men det headsettet som fulgte med messenger kit har anderledes input en de andere :/ går det ann å kjøpe sånt messenger kit headsett uten å kjøpe messenger kit? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sjekk ut denne linken, trykk her. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 passer den til messenger kit? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det samme har skjedd med meg at headsettet til messenger kitten har blitt ødelagt, så jeg henger meg på her. Endret 3. januar 2008 av Shagrath90 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 passer den til messenger kit? den gjør nok ikke det dessverre Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her er et trådløs headset. Eneste ulempen er vel at det er en del dyrere. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Xbox live compatible headset med full surround, 8høytalere =) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir vel ikke helt full surround med en mono-plugg i utgangen på tastaturet han skal koble den til? Kan kjøpe mitt om du vil. Jeg bruker det aldri uansett. Send meg en PM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den henter jo selvsagt lyden fra den optiske utgangen... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ok. Da missforsto jeg hva du mente. Han ville jo ha et headset som han kan bruke med chatpaden (tastaturet). Den optiske utgangen er jo ingen inngang til mikrofon - noe som er litt av poenget med headsetene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Slik jeg forstod det kobler du den til den optiske utgangen for å få 5.1-lyd, i tillegg til dette kan du koble den til kontrolleren slik at du kan prate over LIVE. Altså får du begge deler i samme headsett. Om det funker med chatpad vet jeg derimot ikke. Endret 4. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dersom chatpaden bruker en minijack-inngang så skal det funke. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Usikker på om det er 3,5 minijack eller 2,5... kan sjekke senere. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Xbox live compatible headset med full surround, 8høytalere =) så digg ut! har du det? og kan den settes inn i tastaturet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde det, topp lyd. Finn ut hva slags inngang det er på chatpadden, så skal jeg si deg om det funker, selvom det jo bare er å kjøpe en overgang fra 3.5 til 2.5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den dumme hunden min har "spit det opp" og nå må jeg bestille nytt men det headsettet som fulgte med messenger kit har anderledes input en de andere :/ går det ann å kjøpe sånt messenger kit headsett uten å kjøpe messenger kit? Kanskje du vil kjøpe mitt? Har bestillt meg trådløst så. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg hadde det, topp lyd.Finn ut hva slags inngang det er på chatpadden, så skal jeg si deg om det funker, selvom det jo bare er å kjøpe en overgang fra 3.5 til 2.5 det er lik inngang som på vanelig kontrollen men vanelige xbox headsett funker ikke for de har sånne "skiver" ved siden av men det har vel ikke det andre Endret 4. januar 2008 av effortfilm Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 nei, trudde ikke det.. har det ikke, venter derimot på det:P men hør med boffen.. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 jeg har nå fått headsettet X-tatic 5.1 OXM har gitt det "MUST HAVE" men er det mulig å få det til å funke som et vanelig xbox headset? sånn så bare lyden fra venner kommer gjennom det? nå hører jeg både venner og tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå