Enceladus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvilken pris bør jeg forlange for de følgende hardware komponentene? -8800GTS 640MB Skjermkort -2stk Intel Core 2 Duo E6600 prosessorer -GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB Ram brikker -EVGA nForce 680i SLI Hovedkort Alle delene ble kjøpt sommeren 2007 Alt er brukt unntatt den ene prosessoren som bare er brukt en gang. Den var et feilkjøp Ellers er alt tipp topp stand Om noen er interesserte så send meg en pm Men jeg tenkte å legge de ut på bruktmarkedet etterhvert. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Blir vel ikke værre en å finne billigste pris i guiden og ta av noen hundrelapper pga garantien osv. Hvorfor selger du? Det er jo ikke dårlige deler. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Tja pga økonomien, har igrunn ikke bruk for en kraftig spill pc jeg spiller jo aldri de nyeste spillene når jeg uansett ikke kan ha alt på høyeste grafikk innstllinger! Hahah slik er jeg. Så da sitter jeg sofoftest å spiller gamle 2D rollespill. Kan likegodt skaffe meg en konsoll. Ja pcen er jo egntlig svært bra så... jaja fint for den som kjøper Har uansett en litt eldre men samtidig grei pc å falle tilbake på. Se profil Her er ihvertfall billigste pris for komponentene i prisguiden: -8800GTS 640MB Skjermkort - 2250,- -1stk Intel Core 2 Duo E6600 prosessor - 1550,- -GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB Ram brikker - 405,- -EVGA nForce 680i SLI Hovedkort - 1649,- Noen ideer til pris jeg kan sette på hver del? Hahaha og når jeg er inne på det så selger jeg også følgende spill: -Crysis -Half Life 2 -Oblivion -Battlefield 2 -Doom 3 -FarCry -The Witcher Er jo en knallpakke det for en gamer Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finn tilsvarende produkt i prisguiden og trekk fra 30% (fra den billigste leverandøren). Da får du standard "brukt-verdi" på komponentene. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Er du heldig får du 1stk 1000kr for E6600, ser folk som har solgt de for 700-900kr på bruktmarkedet. Evgaen tror jeg du kan få 1000-1200kr for. og skjermkortet kansje 1500kr. Rammen tror jeg ikke du får all verden for, koster jo ingenting ny i butikk nå fortia. PS: Far Cry er vel blitt gratis så vidt jeg vet? Endret 4. januar 2008 av Nessi Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fant en bedre løsning! Min bror kjøper pcen for 5000. Han syntest det var litt synd i meg som måtte selge den så billig igrunn. Så får han alle spillene med på kjøpet også. Og jeg får de pengene jeg trenger fortere enn lynet. Fint med brødre ja Den ene prosessoren er dog fortsatt til salgs, den går da for rundt 1000 lappen Endret 5. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ...og salgsannonser blir slettet i forumet. Prøv bruktmarkedet i stedet: http://bruktmarked.hardware.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå