Espen_k Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ja nok en gang har Windows slått seg vrang, nå sliter jeg med å få brent noen filer ned på en DVD. (Se vedlegg) Jeg lurer på hvorfor det er slik, det har jo fungert 100% og nesten bedre en det før Nå gidder jo ikke jeg laste ned en demo av alle programmene bare for å få brent den DVD-en, jeg vil ha tak på en løsning en gang for alle. Takker for hjelp og ingen lenker til www.google.no Offtopic: Jehey, er irc #Hardware.no så lame at det virkelig ikke er lov å ha standard linkfarge på en link når man skriver der? Prøver bare å bringe oppmerksomheten til tråden^^ J0lle: Prøv å holde deg saklig. Endret 3. januar 2008 av Espen_k Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noe dritt å søke på forumet før du lager ny tråd eller? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635746 Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Noe dritt å søke på forumet før du lager ny tråd eller? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635746 "Noe dritt" å lese hele tråden før du poster eller? Jeg nevnte at jeg absolutt ikke var interresert i å laste ned noen ny software for å brenne på en CD eller DVD. Det jeg var interresert i var å finne løsning på dette, så jeg kan bruke denne fremgangsmåten til å brenne en data-disk. Takk for høflgheten btw. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nr 1: Farger på irc står i reglementet at ikke er lov. Nr 2: du er vel ikke akkurat så saklig selv når du ikke engang vil prøve en annen software som har funket for andre. Nr 3: Editere din egen post for å "drite ut" meg kan du spare deg for. "Mvh" J0lle Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Forresten hvis du hadde søkt litt til i forumet så hadde du funnet frem til dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=518662 Les siste post. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Nr 1: Farger på irc står i reglementet at ikke er lov.Nr 2: du er vel ikke akkurat så saklig selv når du ikke engang vil prøve en annen software som har funket for andre. Nr 3: Editere din egen post for å "drite ut" meg kan du spare deg for. "Mvh" J0lle Nr 1: Du vet at slike lenker ved de fleste tilfeller har den fargen? Er det virkelig så gretne folk på IRC ja, da uninstallerer jeg likesågodt hele programmet umiddelbart. Nr 2-3: Det var ikke nødvendig å laste ned haugevis av software ved tidligere tilfeller. Du tvinger meg til å sitere punkt #1 i retningslinjene. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Forresten hvis du hadde søkt litt til i forumet så hadde du funnet frem til dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=518662 Les siste post. Det er da fryktelig snodig at jeg kan huske å ha brukt denne fremgangsmåten et titalls ganger før, ikke bare med CD-R. Siden det ikke er noe konkret og høflig svar å få her så tar jeg meg tid til å ringe MS i morgen. Mod/Adm: Hvis det er vanlig å få så gretten respons så er det bare å få denne tråden stengt, jeg vil ikke oppholde meg på noe forum hvor storparten ikke leser og følger retningslinjene. Endret 3. januar 2008 av Espen_k Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du får unnskylde hvis jeg virker veldig "gretten" som du kaller det. Bare lei av folk som ikke søker godt gjennom forumet selv før de fyller på med nye poster, for så å gå på en irc-kanal som egentlig ikke har noe med dette forumet å gjøre engang. Selv om "farger" på link i en browser er blå før man trykker på de, så er ikke det dermed sagt at irc er laget på samme måte. Vi forventer at du følger regler på irc, slik som du forventer at vi følger regler her. Har jeg brutt noen av forumets regler så beklager jeg dette, men det er på ingen måte min hensikt å virke gretten. At du sutrer og klager på at du i det hele tatt får svar finner jeg derimot svært merkelig. Svar fikk du og siden du ikke var fornøyde med disse, så burde du vel kanskje ringt MS direkte.. istedetfor å vente på svar her neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå