L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Slik ser min ut. Hva har dere andre der? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Min. Torrents samler diverse torrentsider. Trenger ikke ha link til youtube eller imdb, da jeg har lagt de inn til s;kefunksjonen. wtf skjedde med tastaturet mitt n[_ Endret 3. januar 2008 av Fisker Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Liker best å legge ting i mapper jeg :-) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) here's mine Endret 3. januar 2008 av AndyF Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Liker enkelheten med minst mulig tekst: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Legger alt i mapper, enkelte er små andre er på 40-50 andre linker. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 wtf skjedde med tastaturet mitt n[_ Du trykka på alt+shift. Joda, bare hyggelig! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor er det dere har dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor er det dere har dette? Jeg bruker Firefox. Der er det under addressefeltet. For å legge snarveier dit så drar du ganske enkelt tab'en over på den verktøylinja/toolbar. Eller du kan legge det inn manuelt under bokmerker -> personlig verktøymappe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ah. Jeg bruker Opera, der har vi ikke slikt tullball Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Endret 4. januar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg bruker ikke sånn på jobb (kan poste den jeg har hjemme senere), men har laget meg en egen startside med alle linkene i. Funker ok det også. Sensurerer firmanavnet der hvor jeg jobber, men eller er det likt: <Firma> intranet HelpBox SQL Telefonsentral PC-oversikt Ansatte ved <firma> Movex Workplace Movex utskriftsjobber -------------- DinSide.no Amobil.no BilNorge Hardware.no Mobile-Review (Engelsk) Akam.no Romsdals Budstikke VG Nett: Dilbert Rivalforum Endret 4. januar 2008 av OML Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ah. Jeg bruker Opera, der har vi ikke slikt tullball Jo, det er det. Slik ser min ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå