Bister Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 topic sier det meste, noen som vet hvor jeg kan bestille drakt(ingen spessielt lag) hvor de kan trykke på navn og draktnummer form meg? takker for svar foreløig ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du kan jo for all del dra innom din lokale sportsbutikk, eller kontakte fabrikanten Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan gjøres på Football Shop på Oslo City og Ullevaal stadion også men ser ikke ut som du bor i nærheten av de. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Kan gjøres på Football Shop på Oslo City og Ullevaal stadion også men ser ikke ut som du bor i nærheten av de. bor på Lunner er 45 min unna oslo, så det er en mulighet. men tenkte mer på noe på nett? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fotballdrakter med ditt personlige trykk og tekst - Spreadshirt Sports Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Fotballdrakter med ditt personlige trykk og tekst - Spreadshirt Sports takker for svar, akkurat det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Noen her som vet åssen slags bokstaver Manchester United har på draktene sine? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Neppe Times New Roman, for å si det slik ... Noen andre sider enn SpreadShirt Sport? Jeg var borte i en liknende side for en stund siden ... Goscinny Endret 4. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 nei, klar over det, hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå