Gitaristen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) E har runna Singleplayer, og e tenkte e skulle prøve meg på Multiplayer! Men, Mår e prøver å gå inn på Multiplayer, Kommer dette opp: Jeg trykker Ja, men alle blir det samme resultatet..(om jeg trykker ja eller nei) Deretter kommer det: iw3mp.exe har sluttet å virke. I www.activision.com/support står det at jeg må oppdatere lydkortet eller noe sånt..Sjekk der plis om du skjønner bedre... Bra om noen klarer å hjelpe meg.. Endret 4. februar 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Og By the way... Jeg har Vista, men det burde fortsatt vurket... Windows Vista™ Home Basic AMD Athlon64 Processor 3500+ 2.00 GB RAM DDR3 nVIDIA Geforce 7600 GS(skjermkort) E vet ikke engang om e har lydkort da men xD Tror det da... Bare sjekk om dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
sinder23 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hei har samme proble har lastet ned den driveren som står på http://www.realtek.com.tw/downloads/downlo...0Audio%20Codecs. Di fleste hovedkort har et realtek lydkort . Hviss ikke og du er desperat etter og spille gå en tur innom nærmeste databutikk og kjøp deg et lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå