Nordmoen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 LittleBigPlanet i mars! Der er det jeg håper mest på for øyeblikket, og muligens noen fete greier fra FFXIII-kompilasjonen. Beklager å bringe dårlig nytt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 LittleBigPlanet i mars! Der er det jeg håper mest på for øyeblikket, og muligens noen fete greier fra FFXIII-kompilasjonen. Beklager å bringe dårlig nytt Svarten. Så virkelig fram til dette snart. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når er denne talen til Gates? og er det mulig å se den live? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Fant Microsoft sin CES schedule, men sto lite om Bill Gates der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan se live stream på microsoft.com, keynoten starter 18.30 PST, som tilsvarer klokken halv fire på natten her i Norge, om kunnskapene mine om tidsonene er korrekt. Majornelson.com vil også ha en live text feed, om du foretrekker det. Etterpå vil han legge hele keynoten ut i en audio-fil som kan lastes ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Her kan den følges. Endret 6. januar 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Likte avskjedsvideoen til Bill . Blir nok en Youtube-favoritt de neste dagene... - Xbox Live har passert 10 mill. brukere - Lost, Desperate Housewives og andre TV-serier kommer på Live denne måneden. - MGM med HD-filmer til nedlasting. - IPTV via British Telecom. - Guitar Hero 3 vises fram med Slash på scenen. Ikke all verdens nytt altså. Ikke noe å sitte opp til halv fem for i alle fall Endret 7. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå