Gå til innhold

CES messen, hva vil vi se?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Har jo hørt masse om CES messen i det siste. Om Gates og ny X360 og Sony med Skype til PSP. Men hvordan messe er egentlig dette? Vil det være pressekonferanser lignende E3 med alle de tre store konsoll gigantene?

Er Nintendo til stede?

Selv hadde jeg håpet på noen nye titler til PS3, synes den mangler skikkelige knall titler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Microsoft vil vise info/bilder/filmer om det nye banjo kazooie spillet. Det hadde vært en drøm!

Også om vi hadde fått noe info/anonsering av det neste Blue Dragon spillet, Blue Dragon 2. Og om Nintendo vil være til stede håper jeg på Mari Kart info. Hallo! 2 filmer, og det kommer innen et halvt år? for lite info! Håper de kommer til å anonsere Animal Crossing Wii, og at vi får vite slippdato for Tales of Symphonia Ratatosk eller hva det heter. Det samme gjelder Tales of Vesperia til 360

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå er vel CES så vidt jeg vet en forbrukerelektronikk-messe, selskaper som EA og Activision deltar ikke. Dette er messen der selskaper som Nvida og Logitech kan presentere sine produkter, men husk at messen omfavner alt fra hjemmekinoanlegg til mobiler.

Er det spillnyheter du vil ha er det nok bedre å vende nesen mot GDC, som er en ren spillmesse.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Selv hadde jeg håpet på noen nye titler til PS3, synes den mangler skikkelige knall titler.

Kan jo tipse deg om MGS4, Killzone 2, LBP, GoW3, FF13, GT5 osv. Dette er vel, utenom GoW3, kun 2008-titler.

Det jeg vil se er mer av disse spillene og home.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Xbox 360 Ultimate, Alàn Wake og at Video Marketplace blir lansert i Norge :) MGS4 til 360 hadde også vært noe :p

(Ellers det meste som har med media center, Xbox 360, umpc, Zune og hdtv å gjøre)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Er det spillnyheter du vil ha er det nok bedre å vende nesen mot GDC, som er en ren spillmesse.

Men GDC er ikkje ei spelmesse av typen E3 der det blir vist fram spel i så stor grad. Her ligg fokuset på utvikling og teknologien bak spela.

CES handlar som sagt om forbruktelektronikk, som i praksis har betyd store TV-skjermer (satt litt på spissen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Men GDC er ikkje ei spelmesse av typen E3 der det blir vist fram spel i så stor grad. Her ligg fokuset på utvikling og teknologien bak spela.

Jeg vet det, skulle kanskje spesifisert det slik at ingen får for store forhåpninger, men i motsetning til CES ligger nå fokuset på spill i GDC. Og det kan komme noen interessante nyheter fra messen, i fjor fikk ble for eksempel HOME annonsert og demostrert, og kun minutter senere fikk vi se Little Big Planet for første gang.

Lenke til kommentar

CES handlar som sagt om forbruktelektronikk, som i praksis har betyd store TV-skjermer (satt litt på spissen).

Njaa, har også vært visst mye ny teknologi innen game industrien. Derfor håper jeg å se noe nytt fra Remedy med tanke på Alan Wake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...