BergenPCbruker Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Min far har skaffet seg en HP SFF-modell. Jeg skulle koble til internett på pcen, men oppdaget at "Nettverkskort" ikke kommer opp på enhetsbehandlingslisten selvom det åpenbart er et nettvekskort på hovedkortet. Hva skal jeg gjøre for å komme meg på nett med den? Kjører den i XP forresten. Lenke til kommentar
BergenPCbruker Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Det er altså en slik bordmodell. Skal jeg eventuelt sette inn et annen nettverkskort i den? Vil "nettverkskort" komme opp i enhetsbehandlingen da? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har du noen gule spørsmålstengn i enhetsbehandleren ? Det kan hende driveren til nettverkskortet ikke er installert. Lenke til kommentar
BergenPCbruker Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Har du noen gule spørsmålstengn i enhetsbehandleren ? Det kan hende driveren til nettverkskortet ikke er installert. Ja. Har blandt annet gult spørsmålstegn på Ethernet. Betyr det at jeg må finne en driver for ethernett-kontroller? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du noen gule spørsmålstengn i enhetsbehandleren ? Det kan hende driveren til nettverkskortet ikke er installert. Ja. Har blandt annet gult spørsmålstegn på Ethernet. Betyr det at jeg må finne en driver for ethernett-kontroller? Helt riktig - oppsøk hjemmesiden til produsenten (om det er en OEM ting) eller bare finn ut merket og modell nettverkskort og gå til produsentens side så finner du driverne der Lenke til kommentar
BergenPCbruker Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Har du noen gule spørsmålstengn i enhetsbehandleren ? Det kan hende driveren til nettverkskortet ikke er installert. Ja. Har blandt annet gult spørsmålstegn på Ethernet. Betyr det at jeg må finne en driver for ethernett-kontroller? Helt riktig - oppsøk hjemmesiden til produsenten (om det er en OEM ting) eller bare finn ut merket og modell nettverkskort og gå til produsentens side så finner du driverne der Jeg puttet bare inn et pplug-and-play nettverkskort vi hadde liggende, og da gikk innstallasjonen av seg selv. Problemet er løst for min del... Takk for råd anyway til Christian og k-orm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå