Gernia Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg har reformatert PC-en og innstalert Xp home, når PC-en restarter seg kommer den rett opp på starten av innstalajonen igjen. Hvis jeg tar ut CD-en vil pcn bare restarte seg rett før den kommer til der det skal komme et Xp merke opp og komme opp en loade linje under (dette er rett før der du sakal skrive inn pasordet). Har genuine Cd-key og CD. Er det noen som kan hjelpe meg? Endret 4. januar 2008 av Gernia Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Høres ut som installasjonen har slått seg helt vrang. Prøv å slett partisjonen helt, å lag en ny i windows instalasjonen, da tror jeg dette kan gå bra Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Har formatert disken og innstalert på nytt 3 ganger. Hjalp ikke for og si det sånn:P Tror du det vil hjelpe og gå inn på bios og loade fra harddisk? Alle råd mottas uansett hvor lite sannsynelige (unntatt og kaste PC-en) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 kan virke som om du trykker på å boote fra cd sånn at den gjør det samme opp igjen. Hvis du gjør det så la vær! Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 kan virke som om du trykker på å boote fra cd sånn at den gjør det samme opp igjen. Hvis du gjør det så la vær! xD nei er ikke så noob den kommer opp av seg selv.... vet ikke helt hvorfor da Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 kan virke som om du trykker på å boote fra cd sånn at den gjør det samme opp igjen. Hvis du gjør det så la vær! xD nei er ikke så noob den kommer opp av seg selv.... vet ikke helt hvorfor da Løste det nå er neste problem at pcn ikke greier å kople seg til innternett Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan da kansje fårtele oss hvordan du løste det, så kansje andre og kan hjelpes med samme problem. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har du innstalert drivere til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jepp var enkelt det, og fikse windows xp altså... Bare å ta vanlig reformatering istedenfor quick. Det løste seg ihvertfall når jeg gjorde det. Regner med at det var derfor. Innternett har jeg fiksa. skjerkortet brøt sammen av en eller annen grunn, så nå må jeg vente en mnd. på 8800GT 512MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå