thebigsmile Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Jeg skal kjøpe meg ny bærbar, og har sett meg ut hp dv2699. Er det noen erfaringer med denne? Jeg skal hovedsakelig bruke PC-en til skolearbeid og surfing på nettet, men driver også litt med filmredigering på hobbybasis og skal derfor legge inn pinacle 9.0. Kan ikke veldig mye om data, og er heller ikke blandt de mest tålmodige så trenger en pc som takler dette uten å bli for treig. Ellers legger jeg vekt på design og vekt, prisen kan være inntil ca, 11 000. Er dette et bra valg? eller er det noen andre forslag? Lenke til kommentar
Greva Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har hatt denne pc-en i ca 1 mnd nå, og er foreløpig strålende fornøyd. For det første er den jo veldig kul å se på, da:P Den er veldig nett og enkel å ta med seg. Skjermen er ikke av den største sorten, men til skolebruk og surfing passer den ypperlig. jeg har kjørt adobe after effects på den, og det klarte den meget bra, og vil da tro at den kjører pinnacle minst like bra! Den er god å skrive på(litt vanesak å venne seg til tastaturet i forhold til en stasjonær, men det går fort), og rask. det beste er å installere windows xp på grunn av ytelse, men hvis du vil ofre litt av ytelsen for kule funksjoner i vista, så klarer den det veldig bra! dette er min første bærbare pc, så har ikke noe særlig å sammenligne med. den lager veldig liten lyd. så lnge ikke vifta er på, så hører du den ikke. noe mer du lurer på, bare spør;) Så jeg ville sagt at dette er et godt valg;) Det er jo også litt kult å ha en special edition:P Lenke til kommentar
thebigsmile Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Takk for ditt svar. :!: Hvor har du fått tak i din? Har sett noen steder på nettet men ikke i butikk. Lenke til kommentar
Greva Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg kjøpte gjennom fatterns jobb... Men har sett den på lefdal og telehuset, men finner den flere steder på nettet. er jo på nettet den er billigst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå