Petaaar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hei har prøvd med ati tool , rivatuner atuner etc for og få satt ned hastigheten på vifta i ati tool står det at driver bla bla not supported jeg har et skjermkortet bråker jo værre enn et jagefly , får ikke senket det , meget irriternede noen innvendinger ? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hei har prøvd med ati tool , rivatuner atuner etc for og få satt ned hastigheten på vifta i ati tool står det at driver bla bla not supported jeg har et skjermkortet bråker jo værre enn et jagefly , får ikke senket det , meget irriternede noen innvendinger ? Hvis kortet bråker som et uvær betyr det at driveren ikke er innstallert Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) hvorfor får jeg 35000 i 3dmark 03 da ,, og spiller hl2 med 200-250fps da? btw er tempraturern på skjermkortet ca35grader såå .. vifta går jo fortere enn det den trenger dette er kjøler som er på kortet står det er thermostat på den men den er så og si lite til nytte nå da:P Endret 3. januar 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå